Nekromanti L&H eller DFSH ?

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Correctum
Jag skulle nog helst vilja ha ''De fördömdas sista hopp''. Äventyret verkar riktigt spännande, och hemligheter kan man ju komma på själv (eller låta SIlversurfan göra det /images/icons/wink.gif). Men majoriteten på forumet är nog emot mig.

Offensiv är snart klar och därför vore det bra att veta.) Äntligen! /images/icons/smile.gif


-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by avatarex on 2001-05-03 15:14.</EM></FONT></P>
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Det finns en liten knapp i ditt inlägg där du kan redigera. Kanske visste du inte detta eller är du inläggsjägare? /images/icons/tongue.gif

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Fyra bugg och en...

Det hade gått för lång tid för att kunna redigera.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 

Ensis

Veteran
Joined
20 Dec 2000
Messages
54
Location
Nässjö
Re: DFSH !

Eftersom, om folket är det jag tror det är, så har jag lösningen på min halvårsgångna kampanj inom räckhåll.

le petit arbre blance et noir, eller liknande..
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Re: Det är lungt...

Men en fråga. När L&H släpps, kanske ska man göra ett SL-forum där äventyr och dyl bollas fram och tillbaka. Skulle vara skoj att ha massa disskusioner om mundanas uppkonst, eller vad tycker ni?

Det kan säkert vara intressant. Dock är kanske inte mundanas skapelse det bästa att diskutera eftersom just själva grunden i skapandet är det enda som förklaras relativt exakt i L&H...

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.alfaweb.nu/eonse" target="_new">http://www.alfaweb.nu/eonse</A>
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Dum i huve

Re: L&H eller DFSH ?
avatarex
2001-05-03 11:15. (skoltid)

I skolan gäller 40 minuter sen måste jag gå på lektion för att kunna slippa IG och annat frixeraystuk. Det hade faktiskt att göra med att man inte får redigera alltför gamla inlägg. Men det fattar ju inte du, tänk efter lite oftare.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Re: Dum i huve själv

Re: L&H eller DFSH ?
avatarex
2001-05-02 18:29

Antagligen trodde jag att din 30-minutersgräns var slut då, men då den tydligen inte var det så borde du ha kunnat redigera och se att du gjort fel. Men det fattar väl inte lilla duktiga avatarex! /images/icons/mad.gif

//Frixeray - Som f.ö. passerade 14 på sin dödslista i fredags
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Re: Dum i huve själv

Det finns en liten knapp i ditt inlägg där du kan redigera. Kanske visste du inte detta eller är du inläggsjägare?

"I begynnelsen skapade människan Gud" .

Ja, det gällde faktiskt inte hur mycket anslutning jag hade utan att rollspel.nu faktiskt begränsar möjligheten att ändra alltför gamla inlägg. Dessutom kollade jag inte på mitt gamla inlägg så noga jag var lite frånvarande vid förhandsgranskningen.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
knappar på olika ställen...

När du kollar på ditt egna inlägg efter att du skickat den så ser du att den finns en extra knapp brevid svara, på denna står det redigera. Om du vill ändra på något så är det bara att trycka på den knappen.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 
Top