Nekromanti Lördag, Stockholm, Hagaparken

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Ja imorgon är det dags. För en massa aktiviteter runt svea rike har vi märkt. Men jag själv vill gärna puscha för våran inofficiella picknick i Hagaparken. Det krävs ingen anmälningsavgift och om du inte har något annat för dig utan vill ha en lugn dag, befinner dig inom bedrägligt lagom avstånd till Hagaparken. Har några småpengar att slänga ihop till en picknicklunch, eller kan ta det som finns i skafferiet hemma. Då är DU välkommen att joina oss klockan 11 vid koppartälten i Hagaparken. Därifrån letar vi upp en trevlig plats i parken att äta sagda lunch. Kanske spela något trevligt utomhusspel eller så med andra trevliga rollspelare, lajvare som bordsrollspelare.

Välkommen ut i det gröna vänner.

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
Tyvärr är min resväg lite i längsta laget... men jag kanske
kan medverka någon annan gång... eller också skita i det.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Göteborg är belägrat, man kommer varken in eller ut! /images/icons/smile.gif

Nej då, så farligt är det inte, det är värre: Jag har inga pengar.

/Seinet Wintermute - Dessutom så är det lite lång resväg för bara en "picknick"

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
hmm ursäkte, men-.. lite kass planering att ge ut info 5.40 på morronen.... de flesta kollar inte forumen förrns på kvälla.. fast om jag inte minns fel så har ni sagt detta innan också. men iaf. lite bättre och MER info nästa gågn (även om jag itne kunde ta mig till sthlm i vikket fall...
PS RECLAIM THE STREETS!!

Jag vet att jag har rätt!
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
*sur men inte på dig*
Infon har placerats här mycket tidigare och de som inte kunde ta sig till tokholmen behövde inte kände sig träffade. Jag menar de som faktiskt kontaktade och sa att de tänkte komma...

Lite besviken faktiskt... men vad hade jag väntat mig. Vem tusan bryr sig om vad en gammal kärring hittar på. När det finns Hultsfred, Göteborgiska demostrationer och annat kul att sysselsätta sig med.

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 
Top