Nekromanti Länktips..

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,983
Location
Linköping
Ett måste att läsa (disclaimer, om den där sidan postats här tidigare så skyller jag på genetisk dumhet från min sida).

Tror inte den är postad tidigare, jag har dock lämpat av länken i vrålrutan någon gång tror jag. Killen torde vara den ultimata kombinationen av drägg och geni tror jag. :gremsmile:
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Hehe...

"All physicists go to stupid raves, bleach their hair, and listen to angst-filled punk music because they don't want to seem uncool in front of the other scientists." :gremgrin:
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
snacka om dryg människa, hoppas det faller ner en metriorit i huvudet på honom, det säger jag itne för att han dissar LotR utan för att han är dryg... tycker personligen inte att lotr inte var så bra hellr but hey,
 

Exterus

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
126
Location
Sundsvall
Det krävs väl en speciell sorts humor för att uppskatta maddox. Jag tycker att han är helt lysande, och att folk blir helt tokiga över vad han säger är lika roligt det.

Men faktist så har han en hel del vettiga poänger (mellan smutkastningarna och raljeringarna så döljer sig onekligen en jävligt intelligent individ), som t ex det han skrev om vegetarianer.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
OT

"Men faktist så har han en hel del vettiga poänger "

De tycker jag är tråkiga, han är som bäst när han bara klagar på barnteckningar och är allmänt odräglig. Eftersom jag vill vara on topic tycker jag att hans nördanalys om mangafjantar var träffande också. Det stämmer in rätt bra på oss rollspelare.

Jag gillar sidor där folk klagar. Särskilt när han lyfter fram så balla skurkar som Lo Pan. Jag håller med om att han saknades i LotR.

/Rising
snor ett citat: (om Cristopher Reeve) "Let me tell you something: any time you find new meaning in life because of a debilitating injury, your "old" life didn't have much meaning."
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
får väl kolla igenom det han skrivit.... tyckte nog att det han skrev om LotR var lite små kul faktiskt...

//netfeed, som skäms lite för att han tyckte att the jedi kid var rolig...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Småskoj !

Den där sidan var ju lite småskoj !
Är det bara inte för tarvligt, så är det alltid skoj att läsa sådant som fanns på den sidan..
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Jedi Kid! [OT]

Vilken grace! Vilken utstrålning! Vilken manér! Jag får väl helt enkelt hålla med Arvidos, han är en sorts missuppfattad Don Qijote på ett uppdrag som bara han förstår. Jag tycker folk som ser på den och skrattar åt den för att han är klumpig och "tror att han är något" bör omvärdera sin livssyn, och alltså tycker jag inte att du ska skämmas för att du inte tyckte att den var rolig, som i skadeglad-rolig.

Jag gillar inte heller maddox. Jag stör mig för det första alldeles för mycket på honom för att ta honom på något större allvar, och alla artiklar i stil med "varför jag hatar kupido-änglar" har inte direkt gett mig en större respekt för mannen. Rent humanistiskt är han givetvis döden (naivitet är min image, ja) och dessutom är han ful som stryk. Nog med den saken.

Mogz
 
Top