Nekromanti Kult - Ex Mortis

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,073
Location
Sthlm
Nu är det stora avslöjandet här, de största "bomben" sedan Riotminds "tjänst" avslöjades.

Boningen ger ut en ny version av sverges mest skandalomsuade spel: KULT.

KULT - Ex Mortis drar åt det nehilistisak hållet snartare än de gamla versionernas gnostisism. Läs allt om't på Boningen.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,513
Location
Stockholm
Jocke Kofot said:
Nu är det stora avslöjandet här, de största "bomben" sedan Riotminds "tjänst" avslöjades.

Boningen ger ut en ny version av sverges mest skandalomsuade spel: KULT.

KULT - Ex Mortis drar åt det nehilistisak hållet snartare än de gamla versionernas gnostisism. Läs allt om't på Boningen.

Spännande! Och då passar ju detta med att Gunilla och Micke fick den första rollspelsdraken.

/Magnus
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Obegripligt trist val av inspirationskällor. Jag blev direkt ganska besviken. Nåja, kul för mondo gore bizzarre-crowden.

EDIT: Argh, första april!!! Fail i mig :gremsmile:
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,513
Location
Stockholm
Eksem said:
Obegripligt trist val av inspirationskällor. Jag blev direkt ganska besviken. Nåja, kul för mondo gore bizzarre-crowden.

EDIT: Argh, första april!!! Fail i mig :gremsmile:
Haha, du är inte den enda!

/Magnus
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Konrad Konvalj said:
Fan va Kult!
Kissit att offra sitt 1800 inlägg på att skria nått så kul som Kult. Jag var ju fyndig som bara den tyckte jag, men jag blev ägd. Det hade dock varit kult, kuligt och coolt om det var äkta vara.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Eksem said:
Obegripligt trist val av inspirationskällor. Jag blev direkt ganska besviken. Nåja, kul för mondo gore bizzarre-crowden.

EDIT: Argh, första april!!! Fail i mig :gremsmile:
Fools will be fooled. :gremlaugh:
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,073
Location
Sthlm
Det var ett aprillskämt, men jag blev så pepp på kult att vi kommer att kolla upp licensen och se hur omöjligt det är att få ekonomin att gå ihop. Jag tror inte att det kommer att funka, men om det gör det så lovar jag bättre inspiratonskällor och en bättre undertitel än Ex Mortis.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jocke Kofot said:
jag blev så pepp på kult att vi kommer att kolla upp licensen och se hur omöjligt det är att få ekonomin att gå ihop. Jag tror inte att det kommer att funka, men om det gör det så lovar jag bättre inspiratonskällor och en bättre undertitel än Ex Mortis.
Tips: kolla vad det kostar och kör en kickstartkampanj för att få ihop pengarna.
 
Top