NYHET Intergalactic Bastionland

verlandes.

rollspelskollektivet
Uppföljaren till Mythic Bastionland har ju varit på gång ett tag, men nu kom den officiella Kickstarter-trailern (i form av fet hiphop)!
Spelleder just nu en Mythic-kampanj med stor behållning och innan dess har jag räknat Electric Bastionland som ett sånt där favoritspel, så blir kul att se hur Chris McDowall hanterar rymden.

Ser intressant ut.

Storbritannien baserat... det innebär extra tullar om man backar för fysiskt. Blir antingen en backning för pdf eller väntan till den kommer till butik.

Ser intressant ut.

Storbritannien baserat... det innebär extra tullar om man backar för fysiskt. Blir antingen en backning för pdf eller väntan till den kommer till butik.
Kickstartern för Mythic Bastionland hade föredömliga noll stretchgoals, så det är inte så att man missar massa exklusivt krimskrams!

Någonstans känner jag mig nog lite halvsval inför denna kampanj. Älskar som sagt Mythic och Electric (och Into the Odd), men vet inte om jag kommer få detta till bords inom en överskådlig framtid. Mythic känns fortfarande rätt nytt och ball, tror inte mitt hjärta har plats för en uppföljare så här snabbt.

Men vem vet, så fort jag ser ett nytt snyggt Alec Sorensen-omslag kommer jag väl vara såld.

Back