Nekromanti IcarusDream.se

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,036
Location
Carapalea
Efter en lite långsam startsträcka så börjar jag får upp ångan för IcarusDream.se äntligen.

Som jag promotat en gång tidigare så kommer framöver Spelledarskolan! upp på sidan. Som planen ser ut nu så kommer den efter nyår för att inte krocka med Bortom:Bortoms julkalender som jag också medverkar i.


Idag uppdaterades sidan med senaste trailern jag gjorde till min kommande kampanj Aeternum Thalamuri.

Titta, läs, kommentera!

www.icarusdream.se
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,624
Ville bara säga att jag gillar att du använder klippen från Midnight filmen :gremsmile:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,307
Location
Örebro
LJSLarsson said:
Kommer podcasten vara tillgänglig via itunes?
Den kommer vara det. John har bett mig att hjälpa honom med instruktioner om hur man gör för att installera plugins och registrera feeden, så precis som Bortom: Bortom kommer du finna den på iTunes. :gremsmile:
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,036
Location
Carapalea
Robert Jonsson said:
LJSLarsson said:
Kommer podcasten vara tillgänglig via itunes?
Den kommer vara det. John har bett mig att hjälpa honom med instruktioner om hur man gör för att installera plugins och registrera feeden, så precis som Bortom: Bortom kommer du finna den på iTunes. :gremsmile:

Precis som Robert svarade så kommer den komma via iTunes. Mer info kommer på torsdag när första avsnittet släpps officiellt. :gremsmile:
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,036
Location
Carapalea
Dagen är här! Nu är första avsnittet av podcasten Spelledarskolan! äntligen här!

Prenumerera på iTunes genom att söka på IcarusDream och leta reda på podcasten, eller lyssna direkt på hemsidan nedan.

Lyssna, kommentera, klaga, gör vad som helst förutom att ignorera!

Kom ihåg, spela roligt!



http://www.icarusdream.se/avsnitt-1-plats-och-tid/
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
IcarusDream said:
Dagen är här! Nu är första avsnittet av podcasten Spelledarskolan! äntligen här!

Prenumerera på iTunes genom att söka på IcarusDream och leta reda på podcasten, eller lyssna direkt på hemsidan nedan.

Lyssna, kommentera, klaga, gör vad som helst förutom att ignorera!

Kom ihåg, spela roligt!



http://www.icarusdream.se/avsnitt-1-plats-och-tid/
Det här skall bli spännande!
Laddar ner på en gång. :)
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,036
Location
Carapalea
Nu är första avsnittet av nya serien Rollspelsklubben inspelat, inom 1-2 veckor kommer det upp.

Det är en intervju med en rollspelskapare angående ett roligt rollspel. Mer berättar jag inte i nuläget. :gremwink:
 
Top