Oj vad många bra svar så snabbt.
God45 Jag förstår vad du menar, som när jag drev företag förut, gäller att vara ödmjuk, kunna ha olika åsikter utan att man bråkar, inget jag har några problem med i denna ålder
Tänkte på din 1. där, måste kollaborera är väl egentligen för att det kan kännas tråkigt att göra allt själv ibland, skönt med input från andra, bollandet av idéer etc. Men som du säger, nu har jag ju även hittat hit och det verkar finnas gott om folk här att bolla med.
Franz Allting började med att jag egentligen ville skapa ett nytt skadesystem, som var smidigare och roligare. Så när det var gjord ville jag bara fortsätta. Rollspelet är egentligen en sammanfattning av världar som slagits ihop pga. ett misslyckat experiment. Nu tusen år senare så är det de som överlevde som finns kvar, i en värld med hundra olika klimat som alla slåss om att ta plats. Mesta dels så är det nordisk kall, bittert klimat, jag inspirerades av klankulturer mellan "lords" i GoT så ville ha något sådant i, samt från Witcher spelet om hur man besegrar monster "svagheter, styrkor.
Grund och botten ett fantasy, mörkt inslag, lätt att dö, tar tid att göra karaktären, försök till djup. Alla färdigheter som existerar i spelet har ett syfte. Gillade inte att färdigheter är ett bollande mellan SL och Spelare "kan jag slå mot detta" samt det som fick mig att börja "en dolk kan inte skada mig"... typ så, kan skriva hundra saker till men blir kanske jobbigt att läsa, fråga om du vill veta nått mer
Björn Wärmedal Ah där ser man, finns det bra discord kanaler?
Tänkte väl att jag ska försöka ge mig ut någonstans och se om det finns några som tycker sånt här är roligt och vill bolla lite.