Tamshan
Warrior
Ok, surfade runt på olika online butiker förra veckan i jakt på 2nd ed. Forgotten Realms prylar som jag saknar i min samling. På traditions hemsida hittade jag Spellbound och Ruins of Zhentil Keep. Ballt tänkte jag och beställde.
I dag, efter 8 dagars tystnad, fick jag följande svar via epost:
Hej
Tyvär är Ruins of Zhentil och Forgoten realms slut.
MVH//******
Ska det verkligen ta dem 8 dagar att lista ut att de inte har prylarna kvar längre och det vete 17 hur Spellbound kan förvandlas till "Forgoten realms". Man undrar tyvärr om de ens fattat vad jag försökt beställa. Tror nog att jag därför får backa och hålla med den som postade nyligen om att en del spelbutiker helt enkelt har klantig personal. Är de dock alltid så här snurriga på Tradition?
Jonas,
I dag, efter 8 dagars tystnad, fick jag följande svar via epost:
Hej
Tyvär är Ruins of Zhentil och Forgoten realms slut.
MVH//******
Ska det verkligen ta dem 8 dagar att lista ut att de inte har prylarna kvar längre och det vete 17 hur Spellbound kan förvandlas till "Forgoten realms". Man undrar tyvärr om de ens fattat vad jag försökt beställa. Tror nog att jag därför får backa och hålla med den som postade nyligen om att en del spelbutiker helt enkelt har klantig personal. Är de dock alltid så här snurriga på Tradition?
Jonas,