Minimoni
Homelander
Önskar dig allt väl och att allt går bra. Behandlingen i första hand då självklart men även försäljningen av rollspel. Som sagt, önskar dig verkligen allt väl och att du snart är frisk.
Hah! Det här äventyret verkar jag helt ha missat värdet på. Gått tidigare för ca 2700 på Tradera.Sista delen i "Svarta Solen"-kampanjen finns uppe nu.
Rollspel | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Rollspel enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Hej!Idag svider det lite (därav det rejält höga priset) då det här egentligen är en dyrgrip för mig, men skulle den dra in de här pengarna så får det vara värt det.
Köp och sälj Rollspel enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Skickar PMHej!
Jag tar gärna den här (vill du ha mer än utropspriset så säg till), men tänker att du kan plocka ner den från tradera och så swishar jag dig direkt istället? Så kan hela summan gå till cancerfonden om du vill.
Mvh
Samuel
.. och den gick direkt för 2000:-Den här boken vill jag verkligen inte skiljas ifrån, så om den ska säljas så får det bli dyrt
Jag såg detta! Tack för buden och idag gick även Jorges iväg! Tack även för att du skänker!Jag var lite solidarisk och la första budet på lite grejer för att få igång budgivningen. "Tyvärr" vann jag några men tänker att jag om några månader säljer dem igen och skänker pengarna till samma ändamål.
Fantastiskt! Ska läsa igenom modulerna först. Kanske behåller jag Jorges men Eldsjäl ska gå vidare.Jag såg detta! Tack för buden och idag gick även Jorges iväg! Tack även för att du skänker!
Så här långt har min Insamling på CF och Tradera-försäljning sammanlagt dragit in 9362:- efter avgifter.