Nekromanti Grattis på 30-årsdagen, Björn Wärmedal!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,987
Location
Ludvika
Jag tänkte ta den här dagen som ett tillfälle att berätta nyheten att forumiten Björn Wärmedal fyller år idag, samt ta chansen att promota denna forumit lite.

BW är en av de där geuint fina forumiterna i min åsikt. Upp till dags datum kan jag inte påminna mig en enda gång då han ställt till med bråk, när han rytit till om något har jag endast kännt att det varit fullkomligt befogat och bara när det verkligen behövts. Han är kanske inte den mest aktiva postaren på forumet, men dessto aktivare i chatten och har där ofta bidragit till en härlig stämmning.

Så grattis, Björn. Det här forumet hade varit en sämre plats utan dig!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Grattis Herr Krigsmedalj, hoppas din födelsedag blir mindre såhär:





och mer såhär:


 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,224
Location
Stockholm
Okej, jag lämnar walk over till chrull, för hur ska man kunna tävla med den där gif-kavalkaden? Nåväl, grattis käre Umebjörn på denna dag då du funnits i vår värld i tre decennium!*

* Du vet nog att det här tog emot åtminstone lite grann i mitt cyniska "födelsedagar-betyder-inget"-hjärta, det kan du tolka som att det betyder lite extra.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
kloptok;n88237 said:
* Du vet nog att det här tog emot åtminstone lite grann i mitt cyniska "födelsedagar-betyder-inget"-hjärta, det kan du tolka som att det betyder lite extra.
*kramar*
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,987
Location
Ludvika
Um... skulle nån med rättigheterna att göra det kunna stoppa in ett "r" i "Gattis" (helst efter G:et men före a:et) i trådtiteln :emb:
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
terje;n88274 said:
För den mer viktorianskt sinnade trekkien. Blomstra kan man ju göra, men det ska vara på ett sedligt sätt i så fall. ;)
Jag lever ju vilt, vågat och farligt, men jag ska försöka ta till mig kattens budskap :)
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Gah! Enda dagen på hela året som jag inte är online går BW och fyller jämNt.
Grattis i efterskott och hoppas att du sparat lite tårta till mig. :)
 
Top