Jag ska kolla på det.Med tanke på att det efterfrågades matbehov undrar en något varligt om det finns en meny att glota på – eller blir det en överraskning?
Ja det tar vi med oss.@avatarex finns möjligheten att ni kommer kunna ta mer er EON 5, så man kan blädra lite i det?
Jag har alltid fascinerats av folk som använder paraply i Göteborg, paraply skyddar bara emot regn som kommer uppifrån! Motståndstabellen är en fin gammal klassiker men sätta sin STY emot vindens STY slutar alltid med att paraplyet förlorar oavsett vad man slår…Det ska spöregna runt midnatt, så ta med er paraply.
Då ser jag till att packa ner regnjackan!Det ska spöregna runt midnatt, så ta med er paraply.
Swish funkar bra!Fråga:
Inträdet är 50 kr, men det tas inte kort i dörren.
Tas det Swish i dörren, eller skall man ha med kontanter?
Vi skickar tyvärr inte ut något bekräftelsemail, men det är helt ok att anmäla sig på plats vid ankomst om man glömt att anmäla sig i förtid (dessutom ser jag att luddwig är föranmäld).Skickas det ut mejl som bekräftar anmälan till GothCon-puben? Rätt säker på att jag anmälde mig för några veckor sedan men hittar ingen bekräftelse ...
Jag har en plan att käka innan iaf, blir det några planer kan det vara en grej!Förresten, tänker folk sammanstråla någonstans och äta middag innan puben? Jag misstänker att min mage kommer att vilja ha något stadigare än Ootos cafémat, och lite rollspelssnack till maten är aldrig fel.