WRNU Förslag: Ändra så att man får fler PM per sida för en period

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,720
Exakt var? Jag får inte upp någon som helst Dropdown meny alls. Trycker jag på Selected händer ingenting alls.
Det dyker upp en list längst ner – om inte ens annonsblockerare plockar bort den. För mig gjorde uBlock Origin det, men inte Adblock Plus.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,260
Location
Örebro
Och där var jag nere på en sida. TACK GODE GUD!

...och för övrigt tycker jag den programmerare som tyckte det var en bra idé att lämna massa läskvitton med "Du har lämnat konversationen" någon gång i forntiden bör förstöras. :gremgrin:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,463
Location
Helsingborg
Det största problemet var att, efter forumsuppgraderingen och -ihopslagningen, så blev varje enskilt meddelande en separat konversation, istället för den meddelande-konversation som den en gång tillhörde. Visst, jag kanske hade 2000+ meddelanden, men kanske bara 200 konversationer.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,260
Location
Örebro
Det största problemet var att, efter forumsuppgraderingen och -ihopslagningen, så blev varje enskilt meddelande en separat konversation, istället för den meddelande-konversation som den en gång tillhörde. Visst, jag kanske hade 2000+ meddelanden, men kanske bara 200 konversationer.
Mmm. Det var också riktigt jobbigt. Jag hade typ tre mastodontkonversationer som tog upp typ 9-10 sidor då vi konveretade till det nya systemet som var mest fluff eller vid den tiden meningslöst och utspelad. :gremelak:

Men dessa och mycket annat är nu borta och det är så BEFRIANDE att nu ha en mer ren inkorg. <3
 
Top