Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Korpas ulvlista
Givet är jag grönast på min lista, precis lika som Korpa är grönast på sin lista. Spelar det någon roll i vilken ordning man skriver upp spelare som man anser är gröna? Jag har inte rangordnat någon av mina "gröna" spelare. Jag har ingen aning om någon av dom är grön. Det är en känsla jag har och den ända jag vet är grön är jag själv.
Sen tar jag absolut på mig att inte Tripp blev hängd men jag är inte så säker på att Tripp är den som skall dingla. Jag tycker det är bättre att ta det lite easy peasy.
Nä, Max Räven och Rävsax är ju inga direkta scumtells på mig eller? Att jag själv inte har koll på att jag skrivit rävsax i ett av mina 763.189 inlägg är i mina ögon inget att haka upp sig på. Det var ju inte direkt så att jag försökte trolla bort det eller förneka det? Alltså, jag har skrivit rätt många knasiga rader i det här spelet och alla tidigare spel så att ha mig som ulv nummer två tillsammans med Diesel på grund av att jag skrivit Max Räven och Rävsax är ju rätt lågt.Liliana said:Well, du är den jag har hittat saker på, fast du då har sagt att de sakerna spelar ingen roll, sen tycker du jag är ulvig för ett misstag, när du gjort några själv, som att säga att du aldrig sagt ett ord fast du hade det, till exempel. Sen var du ju inte ens grönast på din egen lista. Och så "förstörde" du dubbelhänget i sista rundan. Om du nu inte ville ha ut tripp, varför inte dreva mot någon annan?
Givet är jag grönast på min lista, precis lika som Korpa är grönast på sin lista. Spelar det någon roll i vilken ordning man skriver upp spelare som man anser är gröna? Jag har inte rangordnat någon av mina "gröna" spelare. Jag har ingen aning om någon av dom är grön. Det är en känsla jag har och den ända jag vet är grön är jag själv.
Sen tar jag absolut på mig att inte Tripp blev hängd men jag är inte så säker på att Tripp är den som skall dingla. Jag tycker det är bättre att ta det lite easy peasy.