Nekromanti En Drogfråga !

Lavskägge_UBBT

Veteran
Joined
16 Feb 2004
Messages
42
God jul på er alla. Har haft en sån där läskig HD krash (Ej motocykel olycka) ;-) Hittade för något år sedan ett helt suveränt kompendium som någon hjälte skrivit om diverse droger till Drakar o Demoner 3.0 (Det gamla hederliga expert o gigant) Det var skrivet i en word fil o det var på en hel drös sidor där nån hade beskrivit typ alla växter som fanns o sen alla droger o gifter man kunde göra av dem. HElt suveränt med andra ord. Är det någon som har denna word fil eller ver vilken jag menar ? Vore hygglo. Ha det bra

/Lavskägge
 

Lavskägge_UBBT

Veteran
Joined
16 Feb 2004
Messages
42
Nej tyvärr gör det inte det. Kan ha funnits men dom har rensat upp där. Det enda jag hittat är ett bra häfte till DoD 6.0 Trudvang. Men det är inte det jag söker, jag letar efter ett till Drakar o Demoner Expert Ereb altor. Det här är straffet för att man inte säkerhetskopierar =(
 

Lavskägge_UBBT

Veteran
Joined
16 Feb 2004
Messages
42
Hej ! Man tackar denna e värd o kolla lite i. men det var inte den jag sökte, alla droger,växter,gifter satt ihop i samma fil. Har för mig att word dokumentet var på en 30 sidor ungefär. Jag ger mig aldrig ;-) Tack alla ni som försöker hjälpa till =) God fortsättning på er
 

Labol

Veteran
Joined
27 Jun 2002
Messages
42
Bifogar den fil jag har om växter,droger och gifter. Den ser ej ut som den första versionen som jag skrev, då jag har tagit och använt mig av en text till DoD 6 som jag ej kommer ihåg vem som skrev. Men jag har som sagt var använt mig av dennes upplägga av drogerna och sättet att tillreda dessa.
Hoppas du har användning för denna text.
 

Lavskägge_UBBT

Veteran
Joined
16 Feb 2004
Messages
42
Man tackar o bockar. Fantastiskt bra gjort. Detta är hur välgjort som helst, tom bättre än det jag letade efter. Ett av de bästa arbeten jag sett inom den gamla genren.(jag spelar inte Dod 6) Mer sånt tack ;-) Återigen ett jätte tack

/Lavskägge
 

Astroná

Veteran
Joined
10 Oct 2004
Messages
5
Kanske detta kan hjälpa dig...

Har samlat på mig en hel del intressanta droger, örter och växter genom åren ifrån många olika håll. Endel är hämtade ifrån böckerna och annat är från nätet...

Håll till godo... :gremlaugh:
 

Astroná

Veteran
Joined
10 Oct 2004
Messages
5
Och givetvis...

Och givetvis glömmer man infoga de övriga sakerna... *suckar* :gremmad:

Droger handlar detta om...
 
Top