The Lurker in the Attic? Tänker du på The Edge of Darkness?Skarpskytten;n296359 said:3. The Lurker in the Attic, CoC
Hittar förövrigt varken White Horse eller ditt eget scenario någonstans?Skarpskytten;n296359 said:1. The Adventure of the White Horse, KAP
2. Döds ände, Svavelvinter
3. The Lurker in the Attic, CoC
Och mitt eget
X. En jul i New Brunswick, skräck-friform
Ja, jag kallar det alltid fel.Henke;n296365 said:The Lurker in the Attic? Tänker du på The Edge of Darkness?
Köpte Montsegur för ett tag sedan, men vart hittar jag de övriga?wilper;n296334 said:1. Montsegur 1244.
2. Ett hjärta av stål - Itras By.
3. Den tusende sonen - Höstdimma.
Oj, det här missade jag!Henke;n296368 said:Hittar förövrigt varken White Horse eller ditt eget scenario någonstans?
Blev så sugen på Itras By att jag köpte spelet. Halloween-rea på Drivethrurpg just nu. Höstdimma blir säkerligen ett framtida köpwilper;n296379 said:Ett Hjärta av Stål går att ladda ner från Itras By-gruppen på Facebook, det ligger i deras filarkiv.
Den tusende sonen följer med som ett av två introäventyr i grundboken till Höstdimma. Finns som pappersbok och PDF på Lulu.
Funderar på om det var detta äventyr som Vi Spelar Rollspel sände med gäst-SL från rollspelsmåndagar?Doktor Laser;n298626 said:2. Third Man Factor (I mitt fall PVP-moddat och cyberpunkhackat för Cyber M/77 istället för Delta Green, noirkänslan på topp)
Helt rätt! Jag kunde inte låta bli att sno konceptet och cyberpunka det, komplett med osympatiska rollpersoner och en spambot med självmedvetande.Henke;n298629 said:Funderar på om det var detta äventyr som Vi Spelar Rollspel sände med gäst-SL från rollspelsmåndagar?
står valet mellan de två hade jag också tagit IB, det är fantastiskt trevligt.Henke;n298618 said:Blev så sugen på Itras By att jag köpte spelet. Halloween-rea på Drivethrurpg just nu. Höstdimma blir säkerligen ett framtida köp