WRNU Det slutgiltiga namnet på jubileumsboken

Vad vill du Att jubileumsboken ska heta

  • Rollspel.nu - de första 25 åren

    Votes: 21 25.9%
  • Rollspel.nu och då

    Votes: 38 46.9%
  • WRNU: Jubileumsskrift med anledning av forumets 25-åriga tillvaro

    Votes: 22 27.2%

  • Total voters
    81
  • Poll closed .

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,639
Location
Huddinge
Så efter första omgången av omröstning har vi nu tagit ut de tre populäraste alternativen, och låter er välja vilken av dem som är bäst.
Valet är nu avgörande, så tveka inte att göra er röst hörd.
Det här kan vara det viktigaste valet i år *

Den titeln som vinner är kommer bli titeln på vår jubileumsbok Som skrivs av många forumiter och redigeras av @guldfink.
Så oavsett om du är en splitterny medlem eller en räv som varit med i alla 25år så vill vi ha din röst.

Ni är fria att motivera och försöka påverka varandra i Den här tråden.




*eventuellt är EU-val undantaget.
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,106
Det är ganska överraskande att alternativ 1 ligger sist, trots att det blev värderat högst i den förra enkäten. Det kan bero på att det är fler som röstar nu (hittills 57, jämfört med enkätens 36), men även på att nuvarande röstning bara tar hänsyn till våra favoriter och inte motsatsen.
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,550
Location
Göteborg
Jag har en kompis som driver en helt vanlig trollfabrik. Går det bra om han och hans 146 anonyma WRNU-konton röstar? Han lovar att bara hata och hota de som röstar på fel alternativ.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,812
Location
Göteborg
Jag har en kompis som driver en helt vanlig trollfabrik. Går det bra om han och hans 146 anonyma WRNU-konton röstar? Han lovar att bara hata och hota de som röstar på fel alternativ.
Jag är okej med detta. Tycker att man ska stötta småföretagare, speciellt när det är för en god sak.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,504
Trist att fel titel vinner. Hoppas att @Dante klassar den som "Jubileumy McJubileumsbokface" och diktatoriskt väljer den bästa titeln istöllet.
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,106
Nu var det ju jag som föreslog det ledande förslaget, men här om dagen snubblade jag över den här tråden:


Ser man på! En tråd som @Vimes har döpt till rollspel.nu och då!
 
Top