Det där testet gav mig 13/40 (5%), så enligt den har jag nästan obefintlig visualiseringsförmåga.
Jag är van vid att vrida och vända på föremål i mitt huvud, men det är sällan i färg och vill jag ägna mig åt detaljer blir det ofta bara en liten del åt gången.
Jag skulle nog använda order föreställer mig mer än visualiserar med hur jag fungerar. Jag kan t.ex. minnas platser med hur väggar, dörröppningar, osv är placerade, och gå igenom byggnaden fast det var flera år sedan jag fysiskt var på plats. Jag mer känner väggarna än ser dem (eller "ser" dem som gråa eller genomskinliga otydliga skepnader).
Jag har också en mer taktil föreställningsförmåga, och då jag har tråkigt (t.ex. väntar i en kö) så kan jag öva grepp från kampsporten jag tränade för många år sedan, eller plocka isär och ihop en AK4. Jag känner motståndet i rörelser, osv.
När det gäller att titta på kartor så har jag mer en drönarvy, dvs som jag tittar på kartan. När jag sedan rör mig i området, så föreställer jag mig sedan kartan som jag vrider och vänder i huvudet.
Dock, i gränslandet mellan vaken och sömn får jag ibland "full IMAX-upplevelse" med detaljerad bild i fullfärg.
När jag rollspelar, så vill jag kliva in i min rollperson och uppleva spelvärlden från dennes perspektiv. Det blir inte att jag detaljerat ser, men när det är som jag vill kan jag "se" det som jag beskrev minnen ovanför, samt även utnyttja min "taktila visualisering".