Trams.kloptok said:Jag skulle gärna delta om möjlighet finns. Med tanke på att namnkunniga forumiter ovan lagt sig i kategori 6 känner jag spontant att kategori 7 är rätt för mig (dock reggade jag mig redan 2008 ).
Låter som en deal!Dweller of the Forbidden City said:Trams.
Såvitt jag förstår ska du vara kategori 4.
Om att vara ansvarig och arrangerar Indierummet på Gothcon och lincon räknas, så bör jag nog också landa i kategori 2.Pilzeman said:Jag vill komma! Jag arrade indierummet på både GothCon, LinCon och NärCon i år, så jag tror att jag fortfarande är kvar på prio 2.
Strikt taget så är det inte en »forumitträff«, men jag bestämde mig för att vara generös och premiera användare som anstränger sig för att arrangera saker till andras fromma.Vicotnik said:Om att vara ansvarig och arrangerar Indierummet på Gothcon och lincon räknas, så bör jag nog också landa i kategori 2.
check då var det som jag misstänkte. Och i så fall låt mig så kvar i grupp 6.Dweller of the Forbidden City said:Strikt taget så är det inte en »forumitträff«, men jag bestämde mig för att vara generös och premiera användare som anstränger sig för att arrangera saker till andras fromma.Vicotnik said:Om att vara ansvarig och arrangerar Indierummet på Gothcon och lincon räknas, så bör jag nog också landa i kategori 2.
Eller kanske prio 1...Cissi said:Är väl prio två.
Y U H8?Organ said:Jag vill komma. Och om Chrull och Vitulv får komma så kommer jag att spränga din brevlåda.
/Anders
Är du ... Storuggla?chrull said:Skulle jag kunna komma tänker jag dyka upp utanför och skriva märkliga meddelanden med läppstift på fönsterrutorna. Sen åker jag hem igen.
Konstigt nog tänkte jag skriva "tänker jag dyka upp ihop med Storuggla och skriva märkliga" men struntade i detMagnus Seter said:Är du ... Storuggla?chrull said:Skulle jag kunna komma tänker jag dyka upp utanför och skriva märkliga meddelanden med läppstift på fönsterrutorna. Sen åker jag hem igen.
/M
Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.Sia said:Är dock borta den 1:a mars på dagen och kommer först att kunna komma på kvällen eller på söndagen om det går bra.