Nekromanti Bort med varulvarna från senaste inlägg?

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Det verkar som om vi coola kissar (varulvsspelare) syns i senaste inlägg men inte i senaste trådar. Det borde vara tvärt om. Å andra sidan är majoriteten av alla senaste inlägg helt orelaterade till rollspel ändå, så jag vet inte hur mycket vår aktivitet kommer skada forumet.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Syns inte i senaste inlägg för mig i alla fall. Och inte i senaste trådar heller. Syns ingenstans alls. Det vill säga precis som det bör vara.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Vimes;n92016 said:
Det verkar som om vi coola kissar (varulvsspelare) syns i senaste inlägg men inte i senaste trådar. Det borde vara tvärt om. Å andra sidan är majoriteten av alla senaste inlägg helt orelaterade till rollspel ändå, så jag vet inte hur mycket vår aktivitet kommer skada forumet.
Jag ser det under "senaste diskussioner" men inte under "senaste inlägg" så då är det som det borde vara :)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
chrull;n92019 said:
Jag ser det under "senaste diskussioner" men inte under "senaste inlägg" så då är det som det borde vara :)
Det kan vara så att det är olika inställningar på olika sidnivåer.

Man måste nämligen ändra separat på startsidan, forumsidan, forumkategorisidorna samt inne i de specifika forumen.

Jag ändrade Senaste inlägg på alla fyra ställen, men har inte gjort något åt Senaste diskussioner än.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Nu ska det vara likadana inställningar på alla nivåer.

Varulvsspel och Forumrollspel ska visas under Senaste diskussioner, men inte under Senaste inlägg.
 
Top