Nekromanti Boningen

Mäster

Veteran
Joined
23 May 2000
Messages
76
Vi vill bara göra er uppmärksamma på att Mäster Johans boning finns på internet. Den smått insomnade hemsidan, fick dock ett fräscht lyft i och med konventssenariot Slottet (från BSK'01) i början på året, som jag varmt kan rekommendera. Fler uppdateringar stundar, skulle önska respons av alla de möjliga slag.

http://www.hobbyspel.com/boningen/

MVH
/ Mäster Johan
 

Zadrith

Hero
Joined
14 Feb 2002
Messages
1,230
Location
Tranås
Sidan håller enligt min uppfattning extremt hög kvalitet och ligger helt klart på min top-5 lista över EON-sidor. Er uppdateringstakt fram tills nu har dock varit under all kritik.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Ville bara säga...

Mäster Johans Boning är den absolut bästa Eonhemsida jag nånsin sett (neogames.se undantaget)!

När jag tänker "boningen" slås en röd stämpel som lyder "KVALITET" ned över namnet. Ni uppdaterar inte särskilt ofta, men det finns en massa saker där. Kvalitet är mycket bättre än kvantitet, vissa sidor verkar försöka pumpa ut så mycket halvdåligt material som möjligt utan vidare eftertanke bara för att "ha en massa" på sin sida ('Eon SE' är ett bra exempel på det, IMHO).

En ska bara, kolla era länkar...! Försök dessutom att trycka på recenssionen till Mystik & Magi - man kommer till Mundana eller nåt sånt tror jag.

Keep up the good work! /images/icons/laugh.gif
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Är du säker?

"Mäster Johans Boning är den absolut bästa Eonhemsida jag nånsin sett (neogames.se undantaget)!"

Min hemsida då? Är det ingen som tycker om mig?/images/icons/sad.gif
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Stackars liten...

Jag har ju inte ens SETT din hemsida! Gör lite mer reklam god damnit /images/icons/wink.gif, annars hittar ju ingen dit.
Vad har du för adress till den?
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,043
Location
Sthlm
Re: Ville bara säga...

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

En ska bara, kolla era länkar...! Försök dessutom att trycka på recenssionen till Mystik & Magi - man kommer till Mundana eller nåt sånt tror jag.


<hr></blockquote>



men bara om man klickar på bilden, klcikar man på texten recenssion så kommetr mna dit man ska.. fixa johan... /images/icons/woof.gif
 
Top