Quadrante
Grisbonde
21. Ledtrådar skrivs ut i klartext. Men dela ut dem innan frågan kommit upp.
21. Ledtrådar skrivs ut i klartext. Men dela ut dem innan frågan kommit upp.
Alltså, jag helt okej med både kvantledtrådar och kvantresar om det är tydligt från början att vi kör med det vid det här bordet. Men om det är en rätt SL tar sig utan att berätta det för oss andra så vill jag inte vara med.Dom har dock ändrats, eftersom det används mycket i mysterierutredningar under senaste åren. Du får läsa det finstilta om att det viktiga är inte att nödvändigtvis samla in ledtrådarna utan att reda ut dom.
Jag är nog mer en kuf. Eller möjligen en tomte.Ey bror, du kan va en husvätte
Fråga dom om något dom bryr sig om eller är stolta över. En tjejkompis sade "hennes hår". En misshandlande pojkvän klippte av rollpersonens hår något spelmöte senare.1: Ge dem en hund (eller annat gulligt djur). Vänta tills de älskar den. Döda hunden!
Alltså, jag helt okej med både kvantledtrådar och kvantresar om det är tydligt från början att vi kör med det vid det här bordet. Men om det är en rätt SL tar sig utan att berätta det för oss andra så vill jag inte vara med.
Ja, lite så. Jag vill konfigurera hur mycket jag bryr mig om vad vi håller på med i spelets fysiska värld. Jag föredrar ju när det spelar roll vad vi gör (var vi letar, vem vi frågar osv) men om jag bara vet att vi stöter på resen oavsett så kan jag ju slippa lägga någon som helst hjärnenergi på att bestämma vilken väg vi ska gå.
Problemet uppstår ju mest om jag investerar en massa energi och möda i att fundera ut vilken väg som verkar mest safe, är kortast osv – men att det sen visar sig att det inte spelade någon roll. Då känner jag mig ju mest lurad.
4. Det är ett omöjligt uppdrag. Många har försökt, och misslyckats.
"Inget är för svårt för att försöka"Jag har lärt mig att det svåraste man kan göra som Sl är att övertyga spelare om att något är för svårt för att äns försöka