Varulv [Anmälan] Rickard och Mårten: Total Mårtenkallelse

Impetigo

Följer gällande marin lagstiftning
Nu öppnar anmälan till höstens höjdpunkt! Varulvsspelet Rickard och Mårten: Total Mårtenkallelse med plats för fyra till sexton deltagare i alla åldrar* startar lördagen den 12 september 09.00. Första rundan är 36 timmar lång, därefter avslutas varje runda 21.00.

Rickard och Mårten är tillbaka i ett nytt snurrigt äventyr! Parasiter från yttre rymden har tagit sig in i familjen Anderssons hus och hjärnor, nu är goda råd dyra! Vilka minnen är att lita på och vilka älskade vänner är äkta?

Med alla de mest älskade och oförglömliga karaktärerna från Rickard och Mårtens tokiga universum såsom Rymd-Bettan, Herr Pruttigbajsbyxa och Fotografi-Velociraptor**!

DU bestämmer handlingen! Alla talar svenska***!

ANMÄLAN STÄNGER DEN 10 SEPTEMBER 10.00

*Åldersgräns enligt nationella bestämmelser i respektive deltagares region.
** Fotografi-Velociraptor kommer inte figurera i spelet av rättighetsskäl. Eventuella likheter med Kamera-Dinosaurie är helt slumpmässiga.
*** BBQ-SAMURAJ, Snurriga Kissekatten och Spöket-i-burken talar INTE svenska.

Åldersgräns enligt nationella bestämmelser i respektive deltagares region.
Efter den senaste flytten har konstaterats att Region Kronobergs reglemente omöjliggör deltagande med krav på ålder, då @Anthrox juridiska ålder alltjämt är 11. Han låter härmed hälsa att han skrivit över rättigheterna till deltagande till sitt juridiska ombud (hädanefter "mig" alt. "jag") och framtida deltagande kommer ske medelst proxy.
Jag har en underskriven fullmakt att ta vilka beslut jag vill för hans räkning, samt en NDA som redogör för att jag inte kan hållas ansvarig för logiken bakom gjorda beslut.
I enlighet med paragraf 3.12 kommer alla försök att svartmåla hans karaktär hänvisas till spelledarens bristande omdöme i att antingen:
a) misslyckas med att skicka ut godtagbar information till alla anmälda parter.
b) skicka ut avvikande information till enbart ett fåtal anmälda parter, och därav skapa godtyckligt misstroende.
c) designa obalanserade spel.

Jag vill härmed även påpeka att även om det här måhända är en anmälan i min klients namn ska den INTE anses bindande i alla fall där skäliga eller oskäliga ersättningskrav kan vara relevanta. Käromålet bestrida och inga belopp vitsordas.
@Anthrox får under inga omständigheter tas tillsammans med mjölk.

Jag vilar min portfölj.

Den här gången lovar jag att ta mig an spelet seriöst! Jag ska verkligen försöka förstå spelmekanik och deltagare och inte bara Basse-slappt skylla på att jag är trög eller nåt.

🤞

…det sagt… Spöket-i-burken har något, right?

Jag vet inte vad det är, men det låter bra?!

Den här gången lovar jag att ta mig an spelet seriöst! Jag ska verkligen försöka förstå spelmekanik och deltagare och inte bara Basse-slappt skylla på att jag är trög eller nåt.

🤞
Hur ska vi då kunna slapprösta på dig i R1?

Wubba lubba dub dub!
Anmäler mig.
Värvar @Basenanji då denne verkar ha full koll. Snälla @Impetigo se till att inte ge Anth nån detalj info som alla andra har🙏
…och trippla PM till BM både innan och efter spelstart🙏

Back