Varulv [Anmälan] - Mäster Ulv 5

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,396
Så typiskt, här velar jag fram och tillbaka om jag - som helt oinitierad i varulvsspel - ska våga ta steget och anmäla mig.. så missar jag deadline!

Om det är möjligt att komma in med en sen anmälan (något slokörad och med svansen mellan benen) så är jag gärna med @Vimes, annars ser jag fram mot att följa från läktarplats.

Är som ni ser helt ny på forumet, men har brädspelat en hel del med @Waterhouse och @Vimes under åren.

Väl mött!
Superkul! Textbaserat så ditt episkt dåliga pokerface kommer inte ligga dig i fatet!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Välkommen @HerrK
In å kriga på å ha kul å ta BB7 å Rasmus dravel med en klackspark, se upp för Basses tjusiga smicker och framförallt ha full koll på Waterhouse som vore en jobbigt giftig MU.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,248
Stäng av er onlinestatus redan nu btw, så inte alla sitter och gluttar om vem som sitter hela helgen och kollar pm.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Stäng av er onlinestatus redan nu btw, så inte alla sitter och gluttar om vem som sitter hela helgen och kollar pm.
Jag tänker ha onlinestatus på forever å vägra läsa PM!
Det brukar alltid bli så bra…

By the way: Helt övertygad om att Vimsan ”lottar” nån annan MU än mig då denne inte (med rätta) kan ge en sån som mig förtroendet.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,029
Jag tänker ha onlinestatus på forever å vägra läsa PM!
Det brukar alltid bli så bra…

By the way: Helt övertygad om att Vimsan ”lottar” nån annan MU än mig då denne inte (med rätta) kan ge en sån som mig förtroendet.
Apropå det tycker du borde byta status till Korpral "Bybo" numer...
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,396
Imorgon smäller det! Vem blir den (o)ycklige som får PM från Vimes med en ulvmeny?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Ni är ju ulvar allihopa. Första regeln för bybor är att alltid tala sanning och trots det är det ingen av er som säger som det är. Att ni alla egentligen vill få äran att spela som den coolaste mest bad-as rollen varulvspel har att erbjuda.

Som den goda mest saningtalande bybo jag är anmäler jag mig gärna till att spela som mästerulv👍

Säkert något i Anthrox anda där typ bara jag är god igen för det här stämmer ju inte🐺🐺🐺
 
Top