Varulv [Anmälan] Klassåterträff i Nora

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,698
trailer med leranimationer, handtecknade delar och inhyrda skådespelare, men kastade den.
…men uppenbarligen förbisåg du den ”lilla detaljen” att ha med specialskriven originalmusik av John Williams, framförd av Wiens filharmoniska orkester under ledning av Claudio Abbado?! Inte konstigt att det blev platt fall av den halvt genomtänkta idén! 😤

Till nästa gång: prova att vara åtminstone halvhjärtad med ambitionerna!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Bara två dagar kvar att anmäla sig!

Undrar inte ni hur det gick för de olika deltagarna på mellanstadiediscot i Nora? Vem växte upp till en padel-spelande mellanchef? Vem blev en utarbetad, rökande undersköterska? Vem åker med familjen till Thailand, och vem semestrar på en camping i Skövde? Vem har förändrats och vem är fortfarande en elak mobbare? Anmäl dig och ta reda på det!
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
878
Nu när @BiobunkerVII är i spel tycker jag vi behöver lyfta blicken mot andra lågflygare. Var är @Impetigo och @Hägerstrand till exempel?
Jag har undvikit att öppna den här tråden eftersom jag har snormycket jobb som ska vara klart sista maj.

Men vad fan, klart man ska vara med på @Waterhouse första spel, och nån gång ska väl vara den första att bli utröstad för lågflygeri.

Anmäld.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
878
Vad händer häger?
Trodde vi var överens om att hänga gud!
Varför då? Man kan väl inte slentrianmässigt hänga gud bara på grund av något som hänt tidigare spel? Den enda anledningen att hänga gud är att det saknas trailers, och det ska vi tydligen skylla på @Vimes för.
 
Top