Nekromanti Alvers kroppsbehåring (pervers fråga?)

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
I "Alver- förbannelsens folk" står det att alver i allmänhet saknar kropps- och ansiktsbehåring. Såvitt jag vet omfattar kroppsbehåring även könshår, så med risk att låta kraftigt pervers frågar jag nu:
Har eon-alverna könshår?

- Ymir, känner sig måttligt pervers, vilket imho enbart är positivt- perversioner är sunt, ju :)
 

Don Kennetho

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
385
Location
Oslo
Om det skrivs att de inte har någon kroppsbehåring så borde det ju innebära att de inte har något könshår. Sen finns det ju en massa konstnärers alster på alvflickor i allmänhet (ej Eons) som berör ämnet och på alla dessa som jag har sett har alver könshår, även om det inte direkt är någon djungelväxtlighet. Visserligen har tofsarna sett misstänkt rakade ut, men...
(Jag vågar knappt tänka på hur dvärgarna ser ut)

Don Kennetho
 

Malakhai

Veteran
Joined
26 May 2000
Messages
157
Location
Kallinge / Blekinge
Svaret e enkelt... fråga proffsen om toffsen.... *asg* nej men ärligt... skulle inte tro det... fast man vet ju aldrig... :p

Kardinales bepansrade högernäve....
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Svaret e enkelt... fråga proffsen om toffsen.... *asg* nej men ärligt... skulle inte tro det... fast man vet ju aldrig... :p"

Näe, men man kan ju läsa Krilles inlägg. Lite onödigt att fortsätta svara på en redan avklarad fråga.

/Sir Foilan

"A dark seed of evil is grown"
 

Malakhai

Veteran
Joined
26 May 2000
Messages
157
Location
Kallinge / Blekinge
Vem har sagt det??
Krille.... visst.... har han gjort Eon med??
*Impad* Men ärligt det är väl en öppen debatt om en relativt onödig fråga eller hur..

Kardinales bepansrade högernäve....
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Krille.... visst.... har han gjort Eon med??"

Nej...inte själv. Dock står han för just alver...

/Sir Foilan

"A dark seed of evil is grown"
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Dvärgarnas kroppsbehåring (pervers fråga?)

Antagligen extremt håriga ävendär vilket gör att en dvärg skulle kunna maskera sig som en Apa utan att folk skulle bli mistänksamma.
Samt med tanke på att dvärgars skägg beskrivs som stålull i känsla så kan jag tänka mig EN orsak till varför dvärgar är bistra och inte parar sig fult lika mycket som människor..

Ont att gå till Toa Ont när man har ***

Hatten mindre seriös idag...
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Rövhår...

För att uttrycka mig helt klart, ursäkta om det låter lite... hrm... okultiverat:

Har alver rövhår? /images/icons/smile.gif

[color:red]//</font color=red> [color:green]P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/tongue.gif - finns det ingen rosa färg i HTML?
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Rosa HTML...

Jodå, visst finns det rosa färg i HTML. Testa [color:"FFB5B0"]"FFB5B0"</font>, [color:"FFB9BB"]"FFB9BB"</font> och [color:"FF91AC"]"FF91AC"</font>

/Emil
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Alltså, jag har svårt att tänka mig alver med mer hår än på huvudet. De är väll hyfst renrakade på resten av kroppen.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 
Top