Nekromanti Aggressio lever

Mr White

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
126
Location
Göteborg
Goddag!

Vill bara upplysa intresserade om att PointBlankGames rollspel Agggressio lever ( nåväl, rör på sig i alla fall…. ).

Under sommaren kommer en stripad PDF version finnas tillgänglig från PBG. Vi söker nu ett stort antal personer ( 50? ) som kommer att få möjlighet att ladda ned spelet och spela det.

Tanken är att ni tillsammans med oss skall utveckla spelet från nuvarande till slutligt format. Allt eftersom brister i spelet upptäcks kommer reglerna uppdateras och en ny PDF skickas ut till de berörda personerna. Vad som händer med spelet efter det ( PDF för nedladdning av allmänheten eller distribution i tryck till rollspelsbutiker ) är ännu oklart.

Är du ( och din spelgrupp ) intresserade går det bra att lämna en kommentar i den här tråden så återkommer jag med mer information senare.

Det går bra att läsa om Aggressio på vår gamla hemsida på http://pointblank.hypermart.net


Mvh Kristoffer Simonsson,
PointBlankGames


"-All right ramblers, let's get rambling!"
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Vi i vår spelgrupp är sjävklart intresserade... Vi upptäckte spelet för _många_ år sedan, och bad om att få bli speltestare då... nu kanske vi har en chans...

/R - intresserad
 

Dr_hof

Veteran
Joined
26 Apr 2001
Messages
42
Location
Nässjö, Sverige
Jag och min spelgrupp är intresserade! Alltid intresserade av att testa nya spel... :)

/"Come! Come! To Mordor I will take you"
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
JAAAAAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILL !
JAAAAAAAAAAAAAAAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVEEEEEEEEEEEEEEEEEEN SKIIIIIIIIIIIIIIICKAAAAAAAAAAAAAAAT EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET MAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIL DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER AAAAAAAAAT JAAAAAAAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL ! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SVAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAA, DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !

Över. :
Jag vill !
Jag har äen skickat ett mail där jag säger att jag vill. Så svara då !

-"Det här måste vara den sjukaste
signaturen hitils."
 

Smogen85

Veteran
Joined
21 May 2001
Messages
1
Re: Aggressio is alive and kicking

JAG och min lilla spel grupp skulle vilja vara med och testa erat spel.
Jag har läst om det på internet och det värkar SSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIT KKKKKKKKKUUUUUUUUULLLLLLLLL ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
 
Top