Lite (spel)saker jag ser fram emot 2019:
Gothcon XLIII
Fria Ligans rollspel "Things from the Flood / Flodskörden"
Fria Ligans brädspel "Crusader Kings"
Fria Ligans Coriolis-tärningar som jag väntat på sen jag först såg dem i våras
Mutantmodulerna Hindenburg, Ad Astra och Sista motståndet
Coriolismodulerna Ikonernas Nåd del 2, Slräddaren från Mira, Ikonernas Algebra och Vilddjurets öga.
Symbaroummodulen Symbar - Mörkrets Moder
Chock - åter från graven
Fortsättning på Corioliskampanjen vi drog igång i julhelgen (Ghazalis sista färd)
Slutföra Konfluxskampanjen som vi drog igång i april 2008
Kickstartern för Nordiska Väsen
Kickstartern för Silver and white
Point´n´click spelen Gibbous: A Cthulhu Adventure, Sense: A Cyberpunk Ghost Story och Chronicle of Innsmouth: Mountains of Madness
Läsa soloäventyret Fasornas Djungel (Ensamma vargen)
Läsa konstboken Cthulhu vaknar och Stealing Cthulhu
Läsa äventyren Mahanjis väktare, Quetzels torn, Beyond the Mountains of Madness, Gråtmyrsbarn, The Black Madonna och Taroticum and Other Tales.
Läsa rollspelen Noir, To Serve Her Wintry Hunger, Summerland, Blades in the dark, Itras By, Wilderness of Mirrors och Lacuna Part I.
Se sista säsongen på Game of Thrones (så att jag slipper den pinsamt hyllade serien)
Vad ser du fram emot ?
Gothcon XLIII
Fria Ligans rollspel "Things from the Flood / Flodskörden"
Fria Ligans brädspel "Crusader Kings"
Fria Ligans Coriolis-tärningar som jag väntat på sen jag först såg dem i våras
Mutantmodulerna Hindenburg, Ad Astra och Sista motståndet
Coriolismodulerna Ikonernas Nåd del 2, Slräddaren från Mira, Ikonernas Algebra och Vilddjurets öga.
Symbaroummodulen Symbar - Mörkrets Moder
Chock - åter från graven
Fortsättning på Corioliskampanjen vi drog igång i julhelgen (Ghazalis sista färd)
Slutföra Konfluxskampanjen som vi drog igång i april 2008
Kickstartern för Nordiska Väsen
Kickstartern för Silver and white
Point´n´click spelen Gibbous: A Cthulhu Adventure, Sense: A Cyberpunk Ghost Story och Chronicle of Innsmouth: Mountains of Madness
Läsa soloäventyret Fasornas Djungel (Ensamma vargen)
Läsa konstboken Cthulhu vaknar och Stealing Cthulhu
Läsa äventyren Mahanjis väktare, Quetzels torn, Beyond the Mountains of Madness, Gråtmyrsbarn, The Black Madonna och Taroticum and Other Tales.
Läsa rollspelen Noir, To Serve Her Wintry Hunger, Summerland, Blades in the dark, Itras By, Wilderness of Mirrors och Lacuna Part I.
Se sista säsongen på Game of Thrones (så att jag slipper den pinsamt hyllade serien)
Vad ser du fram emot ?