Nekromanti Önskemål på forumet

Svalander

Warrior
Joined
11 Jan 2001
Messages
235
Location
göteborg
Jag har ett önskemål på forumet; en del där man skulle i ren text kunna beskriva karaktärer för olika spel. Till exempel skulle man kunna kategorisera de olika delarna med undersidor som för t.ex. VtDA, en för Furores, en för Traditionalister, en för prinsar i olika städer etc.

Jag tror att det skulle kunna bli en riktigt användbar resurs. Jag har runt tjugo-trettio karaktärer som bara ligger hemma och skräpar. Någon skull säkert kunna ha nytta av dem nån gång.

The Chronicler
[i}And the story goes...[/i]
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Kunde vara skoj

Men jag vet ju inte om det går eller om dom orkar göra en sådan grej... men vem vet det vore nog ganska häftigt att få dela med sig av sina karaktärer

Nightfang tre i ett, spänning, leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

Svalander

Warrior
Joined
11 Jan 2001
Messages
235
Location
göteborg
Autopubliceringsystem

..borde inte vara så svårt att lösa. Inte för att jag är nån Java-doktorand, men någon kunnig borde det väl finnas att värva.

Å så en moderator så att man inte får karaktärer som typ, Kalle Anka 2th gen. Lasombra, eller Frans K Afka, slayer of dragons eller annt kul...

The Chronicler
[i}And the story goes...[/i]
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Låter som en bra idé. Dels så kan andra se karaktärerna samt så skulle man själv ha lägga upp sina karaktärer och drukna i nostalgi.

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 
Top