Varulv [Anmälan] - rollspel.du - en sjävldistansanalytisk spelomgång av metavarulvspel

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Sidds låssaskomis @Slidderidoo anmäler sig.
Inloggnings-lösenorden glömde jag på jobbet men det löser vi väl i typ R3-R4👍
Hej! Jag ska anmäla en kompis som har strul med inloggningen.

Hans användarnamn är ”Sexig Efrit”.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
Nu var det ju de facto så att Biobonker inte hade en egen röst så det är helt ok om Sliddersladdertarzan och Hetalinjen-Brazze oxå deltar under de premisserna
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
Sen måste ju resten av den så kallade byn vakna era jävla kretiner. Det är ju uppenbart att ulvarna är @Sidd och @Basenanji

Röst: @Basenanji

Sidd är så tydligt underhuggare så vi kniper tok-ulven (ny kategori enligt ulvrationalitet) Basse i R1 och betaulven Sidd i R2
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
hörni sorry för att jag inte förmår hitta på nåt nytt! Snälla, rösta inte ut mig innan spelet har startat! Snällaaaaa? 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
893
Röstmatris för spelet hittills. @Waterhouse vevar rätt vilt åt alla håll. Tycker att @Vimes spelar försiktigt som inte röstar, men det har ju å andra sidan inte jag heller (men jag trodde att jag gjort det).

@Anthrox och @Sidd lägger metaröster på Alla/genesis. Billigt knep för att verka som att man spelar när man faktiskt inte gör det, eller ett utforskande av mekaniken i den här runda 0 som jag inte riktigt fattat än? Jag väljer att tolka det som det första, om de inte kan förklara sig bättre.

Röst: @Sidd
1707256259739.png
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,504
Röstmatris för spelet hittills. @Waterhouse vevar rätt vilt åt alla håll. Tycker att @Vimes spelar försiktigt som inte röstar, men det har ju å andra sidan inte jag heller (men jag trodde att jag gjort det).

@Anthrox och @Sidd lägger metaröster på Alla/genesis. Billigt knep för att verka som att man spelar när man faktiskt inte gör det, eller ett utforskande av mekaniken i den här runda 0 som jag inte riktigt fattat än? Jag väljer att tolka det som det första, om de inte kan förklara sig bättre.

Röst: @Sidd
View attachment 16547
Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.
 
Top