Nekromanti WRNU bokbytarklubb

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Jag gillar att köpa böcker. Jag gillar inte lika mycket att lagra böcker. Och jag tycker direkt illa om att behöva slänga böcker som jag inte kan sälja eller har plats att lagra.

Skulle det inte vara trevligt om jag kan a) få tag på böcker på något annat sätt än att köpa dem, b) tömma av lite av damm-samlarna hemma och aldrig någonsin behöva utstå c) igen?

Därav: WRNU bokbytarklubb!

Reglerna är enkla. Så länge du postar minst en bok (roman, rollspel eller vad som helst) som du kan tänkas skiljas från (mot porto till självkostnad) så får du vara med! Ingen garanti för att du får något i gengäld - den som lägger ut böcker får efter eget godtycke dela ut dem om fler än en medlem vill ha dem. Skriv gärna om det finns någon speciell bok du är sugen på så kanske det går att ordna med ett byte? Men som sagt, inga garantier för att du alltid får ut något.

Kanske kommer den här tråden självdö efter ett inlägg, kanske blir det något bra?

Jag börjar.

Finnes:
Broken Earth Series (fifth season, obelisk gate samt stone sky) av N.K Jemisin
Imperial Radch Triology (ancillary justice, sword samt mercy) av Ann Leckie

(samtliga ovan i pocket)

Sökes:
Serier av Alan Moore
Spinning Silver, Naoimi Novik
Semiosis, Sue Burke
Sci-fi av Ursula K LeGuin
Något av Jeff Vandermeer som inte är Area X
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
(tumbleweed)

Bara för att kolla, och jag vill inte tjata nu, men....

...jag erbjuder alltså att skicka inte EN, utan TVÅ, av den bästa SF och bästa fantasy triologin till just DIG om du ger mig pengar för porto.

Ingen som kan förbarma sig över dessa verk? De förtjänar verkligen att läsas!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,557
Tant Ragnar;n326864 said:
Ingen som kan förbarma sig över dessa verk?
Jag skulle ha förbarma mig om jag inte redan hade en bunt olästa böcker, och egentligen även en bunt som jag borde ge, byta eller sälja bort.

Hoppas att någon annan nappar på ditt erbjudande.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
luddwig;n326866 said:
Jag skulle ha förbarma mig om jag inte redan hade en bunt olästa böcker, och egentligen även en bunt som jag borde ge, byta eller sälja bort.

Hoppas att någon annan nappar på ditt erbjudande.
Om du har prylar du vill bli av med så är det såklart också OK att posta dem här :)
 
Top