Nekromanti WoW-spelande Rollspel.nuare sökes!

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Visste ni att folk från Rollspel.nu har ett eget gille i World of Warcraft? Vi håller till på servern Steamwheedle Cartel och spelar på Horde-sidan. Dock har det varit lite segt med aktiva spelare det senaste halvåret så vi få aktiva som är kvar försöker härmed nå ut till er som är intresserade av att spela med oss.

Gillet heter "Disciples of Shagul" och ledare för gillet är Dante med sin karaktär Darzhag men mest aktiv är jag med någon av mina karaktärer (Matiss, Zhork, Hratakaj, Gathara och Jezable).

Alla är välkomna att gå med sålänge ni är trevliga mot oss och mot varandra. Vi har inga som helst krav på aktivt spelande men det är ju alltid roligt ifall man är många.

Så om du är ny spelare och söker folk att spela med eller ifall du är gammal och tröttnat på de du spelat med tidigare eller bara helt enkelt är nyfiken så prova på det lite. Jag själv är generös och hjälper gärna till ifall ni vill ha hjälp att springa runt och klara av quest och liknande.

/Seinet Wintermute - Skall nog försöka ragga lite folk till gillet (och även till Rollspel.nu) från Mensa också :gremtongue:
 
Top