Nekromanti Vill du ha korrekturläsning

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Jag praktiserar nu fram till december som copywriter. Det uppstår lite hål då och då som jag skulle kunna använda till att korrekturläsa ditt rollspel.
Det är svårt att veta exakt hur många hål som uppstår, så jag vet inte exakt hur mycket jag hinner med, eller hur lång tid det tar, men om någon är sugen att få sitt alster korrekturläst så ställer jag gärna upp.

Jag kommer då fokusera på det språkliga, alltså hur det är skrivet, inte innehållet, vad som är skrivet.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,000
Location
Ereb Altor
Gärna!
Jag har massor, men jag vill inte översvämma dig med jobb. Du kan börja med om den här om du har tid över. Om du sedan vill så finns det mer:
Zonen - Intro (5 sidor)

Markera ett ord, högerklicka, comment. Vill du kommentera på annat sätt går det att lösa, annars är gdocs sjukt smidigt.
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Är igång. Jag kör givetvis bara mina förslag, vill inte påstå att mina förslag är de enda rätta. Ta till dig de som passar, skit i resten.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,000
Location
Ereb Altor
Telash said:
Är igång. Jag kör givetvis bara mina förslag, vill inte påstå att mina förslag är de enda rätta. Ta till dig de som passar, skit i resten.
Tack!
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Känner mig rätt klar med korrekturen på det nu.

Jag sätter gärna igång igen med korrekturarbete, tidigast onsdag.
Alla är givetvis välkomna med sina verk. :gremsmile:
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Är igång med korrektur på Starchallange nu. Se min korrektur som tips, inte som "så här måste det vara".
 
Top