Vem mer är taggad?

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Hyfsat pepp, med tanke på att man ännu inte vet något om den.

Sen kommer de behöva ta ut de konstnärliga svängarna eftersom källmaterialet inte har den upplösningen - att i det fånga "rätt" stämning kommer att bli svårt och risken för platt fall är tyvärr ganska stor.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Hyfsat pepp, med tanke på att man ännu inte vet något om den.

Sen kommer de behöva ta ut de konstnärliga svängarna eftersom källmaterialet inte har den upplösningen - att i det fånga "rätt" stämning kommer att bli svårt och risken för platt fall är tyvärr ganska stor.
Tja, det är väl inte helt sant.
Vi vet att den kommer utspela sig i andra åldern och att Numenor kommer ha en central roll, det är trots allt något!

Jag är positiv till att det kommer göras bra.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Jag är försiktigt optimistisk nu dagsläget innan vi sitter med facit i hand . Detta kan bli hur bra som helst men det kan även bli en enorm bajsmacka.

Efter säsong 8 av GoT och The Witcher så har jag sett vilka oförlåtliga synder som kan begås med en såpass stor licens

jag hoppas dock att det blir bra ,isf så har man en anledning att skaffa amazon
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,810
Jahopp då ska man skaffa amazon prime... Räckte det inte med att jag skaffade HBO för att se en 4 timmar version av en film som jag redan sett.

Men serien blir säkert bra. Hoppas det leder till mer fantasy filmer och serier
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Jahopp då ska man skaffa amazon prime... Räckte det inte med att jag skaffade HBO för att se en 4 timmar version av en film som jag redan sett.

Men serien blir säkert bra. Hoppas det leder till mer fantasy filmer och serier
Tror det ligger mycket i pipelinen redan!
Såg en lista på IMDB men minns inte på rak arm vad som var i produktionen och inte än så länge.
 

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Jahopp då ska man skaffa amazon prime... Räckte det inte med att jag skaffade HBO för att se en 4 timmar version av en film som jag redan sett.

Men serien blir säkert bra. Hoppas det leder till mer fantasy filmer och serier
Jag gissar Wheel of Times kommer på Amazon, för vad det kan vara värt.

Dom har ju The Boys också. Väl värd kostnaden, bara den.
 

Gutte

Warrior
Joined
15 Apr 2020
Messages
243
Jag har låga förväntningar. Hoppas på lite mindre action, mer drama, bra skådisar och fina vyer. Witcher säsong 2 kan få ge mig action fantasy istället, genren är stor nog för breddas lite.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Jag har låga förväntningar. Hoppas på lite mindre action, mer drama, bra skådisar och fina vyer. Witcher säsong 2 kan få ge mig action fantasy istället, genren är stor nog för breddas lite.
Det kan nog bli action till en början för att trappas ned och sedan upp igen om jag får gissa lite vilt.
 
Top