Vem åker på LinCon?

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,694
Location
Göteborg
Jag tänker arra Indierummet på LinCon i november. Gissar att det kommer att vara rätt dött fram till i alla fall fredag eftermiddag eller så, men man kan ju hoppas att det blir lite tryck. Vem har tänkt att åka dit?
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
Eftersom det tar mig drygt tio minuter att cykla dit antar jag att jag kommer.
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
205
Jag kommer! Oklart om jag arrangerar något eller bara kikar in och gör av med alla pengar i butikerna.
 

McAber

Varulv
Joined
26 May 2000
Messages
416
Location
Linköping, Sverige
Just nu ser det lite tunt ut på rollspelsfronten. Bara tre stycken vanliga arrangemang (dvs inte drop in eller annan avart). Hoppas det kommer några till.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
För min del blir det bsk. Och där tänker jag arra indierum. Må bästa indierum vinna!
Jag har inte bestämt mig för om jag ska åka på varken BSK eller LinCon, kommer nog lite bero på jobbsituationen och så också när det närmar sig, men finns det någon te-vagn på BSK? Om inte, kommer ni göra eget te i indierummet? Annars så har ju LinCon direkt ett försprång tänker jag... fast Borås är iofs närmare.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,880
Location
Port Kad, The Rim
Eloso-gänget har ännu inte spikat vem som åker på vilket evenemang denna höst/vinter. Lincon ligger närmast till hands för mig rent geografiskt, tror jag.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,255
Jag har inte bestämt mig för om jag ska åka på varken BSK eller LinCon, kommer nog lite bero på jobbsituationen och så också när det närmar sig, men finns det någon te-vagn på BSK? Om inte, kommer ni göra eget te i indierummet? Annars så har ju LinCon direkt ett försprång tänker jag... fast Borås är iofs närmare.
Om det är te som krävs för att muta de röstande kan jag lätt tänka mig att organisera te i indireummet på BSK.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,694
Location
Göteborg
Indierummet LinCon kommer eventuellt att ha samarbete med Ron Edwards och spelföreningen Nörd som kommer att hänga med oss.

Så jäkla synd att det krockar. Jag hade gärna gått på BSK också!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,967
Location
Linköping
Enligt LinCon.se så är konventet från 3:e till 8:e november, vilket är så långt att jag borde hinna titta förbi någonting höstlovsfamiljeplaner till trots, men vi får se.
 
Top