Nekromanti Var hittar man Mystic?

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Hej alla glada!

I somras diskuterade Tamshan combon Wizard9/Incantatrix10/Mystic1. Med anlednig av detta skulle jag vilja fråga var man hittar prestigeklassen Mystic. Är det någon som har en idé?

Caen
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,286
Location
Göteborg, Lindome
Jag vet inte hur det är med Tradition i Stockholm, men här i Göteborg tycks de aldrig få några nummer över av Dragon. Jag har flera gånger frågat efter gamla nummer, men icke.../images/icons/frown.gif
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Tja, jag kollade på SF-bokhandeln och dom har några ex av nummer 292 and thats it..........., men alltså har SF-bokhandlen åtminstone en vana att beställa in några ex av varje nummer.........det är ju en glädjande nyhet......
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Min lokala spelbutik - Fantasiapelit i Åbo - har en del gamla Dragon-nummer. Det går båtar från Stockholm varje dag...

/JPS
 

Igge

Veteran
Joined
18 Dec 2001
Messages
22
Location
Göteborg
Ger dom inte ut gamla dragon på CD? Eller var det någon annan speltidning som dom gjorde det med? White dwarf kanske?
Igge
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
WOTC gav ut Dragon #1-250 (plus The Strategic Review #1-7, som var Dragons föregångare) i PDF-format på ett gäng CD-skivor. Dock så sålde den inte så bra, så de verkar inte ha några planer på att upprepa det hela. Jag har hört en del mummel om att de eventuellt skulle sälja PDFer av gamla nummer via sin website, men det är inget som har kommit igång än och antagligen kommer det att dröja innan det händer.
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Skall kolla om inte jag kan fixa den.....du kan få den av mig sedan...gratis...../images/icons/cool.gif

Sorry: kunde bara finna nummer upp till 250, skall dock fortsätta att söka....
Ha're Caen

/images/icons/king.gif
 
Top