SÄLJES SÅLT - Vampire the masquerade blandat Och d&d 5ed core rules

Grisbjörn

Veteran
Joined
15 Sep 2022
Messages
4
Säljer följande:
-D&D 5.0: Core Rules Slipcase Gift Set. Pris 500 kr SÅLD.
-Vampire: the masquerade (Modiphius-upplagan) regelbok, anarch-, camarilla-, fallen london- och chicago-supplementen samt kort och specialtärningar hörande till spelet. Anarch-, camarilla- och fallen london böckerna är fortfarande inplastade. Pris 500 kr. SÅLD

Säljer böckerna i ett paket och priset avser samtliga böcker i bunten. Bilder kan skickas vid intresse. Jag är öppen för att köpslå så skicka gärna ett meddelande om du är intresserad.
 
Last edited:

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
PM! Jag köper gärna Vampire.
 
Last edited:

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Joined
9 Feb 2008
Messages
1,928
Location
Örebro
Ska sägas att jag skickade in mitt intresse tidigare under dagen också. Får se vem som har turen att få fatt i böckerna :)
 

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Joined
9 Feb 2008
Messages
1,928
Location
Örebro
Då så!

Men det här är skälet varför jag gillar FB-grupper som har klara regler att bud som "PM!" inte gills, utan att du uttryckligen måste skriva vad u vill köpa i tråden. :p ;)
Men, men valhemligheten då :O Håller helt med dig @Robert Jonsson, även om jag själv skrev PM istället för att skriva i tråden direkt jag visade intresse. Transparensen gör det helt klart lättare för alla intresserade.
 

Grisbjörn

Veteran
Joined
15 Sep 2022
Messages
4
Det var stort intresse för böckerna! Men Isaac har rätt i att han var först ute med ett pm och eftersom jag inte tänkte på att förtydliga budreglerna då jag inte trodde att det skulle avgöras på målfoto så blir det i rättvisans intresse Isaac som får kamma hem det hela. Tack allihopa för visat intresse!
 

figge

Veteran
Joined
2 Apr 2017
Messages
12
Angående D&D 5.0 Gift set
Finns böckerna kvar?
Vilket skick är det på böckerna?
 
Top