Nekromanti Vårdcentral Linköping

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,305
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Hallå forumet! Jag har en enkel fråga som säkert bara några av er kan svara på. Vilken vårdcentral i Linköping är bäst?

Jag har tidigare nämnt min smärtproblematik men för er skull skall jag inte tråka ut er. Kontentan är i alla fall att jag nu tack vare en läkares råd bestämt mig för att byta landsting och fått rådet av många läkare att vårdcentralerna i Linköping skall vara bra.

Så vilken vårdcentral i Linköping ska jag välja?

Med vänlig hälsning, Jimmy Ellner
 

Doomhamster

Swordsman
Joined
4 Feb 2011
Messages
480
Location
Linköping
Håll dig borta från Berga i alla fall. Har varit i frekvent kontakt med dem det sista året, nästan, för återkommande feber. Min doktor är iofs bra men vissa av sköterskorna verkar se det som sin livsuppgift att se till att inga jobbiga patienter stör läkarna...
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,305
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Doomhamster: Som i Värmland då. Här är det tydligen vårdens uppgift att övertala och avskräcka eventuella patienter om att de egentligen inte behöver vård. All smärta, även tydlig sådan som tex att man kissar blod sitter bara i huvudet och går bort om man tar en alvedon ;-)

Tack för tipset i alla fall :) Inte Berga. Jag försökte privatmessa Cissi men forumet döda numera alla mina mess som jag skickar till folk så enda sätter att kommunicera är via en tråd som den här.

Ge mig gärna lite fler tips, ni som kan! Vill byta så fort som möjligt!
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,534
Location
Slätta
Har skapliga erfarenheter av Ekholmen (min VC) och har hört en del bra om Lambohov. Problemet att sköterskorna skall se till att ingen stör läkarna är universellt, det står inskrivet i deras instruktioner. På riktigt. Stackarna.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag går på Kungsgatans VC i stan. Jag är nöjd med dem. Tidigare har jag också haft kontakt med Lambohov och de är också bra.
Utifrån mitt jobb skulle jag vilja säga att VC i Ekholmen, Lambohov och Skäggetorp faktiskt är bäst. De har i alla fall mött de familjer jag jobbar med på ett bra sätt.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,305
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Ekholmen får det bli då! Tack mina vänner :)
Skall bli skönt att slippa inavlade Värmlands vård. Det finns bra folk inom vården här men någonstans fungerar det inte. Värmlands landsting skall ju vara med i Lyxfällan framöver på grund av att de köper konst och liknande istället för att investera pengar i vård till patienter.

Än en gång, tack så hemskt mycket!!!
 
Top