Nekromanti [Växjö] Forumsöl 29/6?

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Wexio Spelkonvent är som bekant i helgen och jag är på plats redan på torsdag. Finns intresse för forumsöl och forumsskitsnack?

Oavsett vilket lär jag vara på nedanstående plats och äta något slags mat kl 19 den 29/6.

Bishops Arms i Växjö
Kungsgatan 6

(Har inte bokat bord. Nån som är mer insatt i Växjös uteliv och tror att det behövs?)
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,991
Location
Ett häxkräl
Jag är tyvärr ensamt ansvarig för en 3-åring den här veckan, annars hade jag gärna kommit.

Konventet? Ska försöka titta in på lördagen, men jag är inte anmäld till något. Vi får se hur mkt tid barnvakterna ger mig.

Och pga småbarnsförälder är jag otroligt oinsatt i stadens uteliv.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,712
Location
Göteborg
Jag har lite glömt hur Wexio fungerar och informationen på hemsidan är knapphändig. Sätter det alltså igång redan tidigt på fredagen? Och är det något lir på söndagen?

Ursäkta för trådkapning!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag och Lupus anländer till Växjö runt 20:30, efter att ha checkat in så kommer jag bege mig ditt i alla fall.

@Genesis, konvenet är som jag fattat det fredag, lördag, avrundning söndag. Där emot kommer jag inte dra ditt på söndag utan kommer åka hem hyfsat tidigt.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Med tanke på uppslutningen så skjuter jag på min ankomst till 20:30.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Om någon mer än Vico och ev Lupus kommer så är jag på plats i biblioteket på Bishops.
 
Top