Träskets Herre?

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Halloj! Äventyret "Träskets Herre" från Fenix 4/2018, finns det fortfarande bara utgivet i den tidningen?
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,211
Ja, det tror jag. Mitt minne av dess innehåll är dock vagt. Vad är handlingen? Kanske har det kommit igen i Äventyrsplatser (som gavs ut med Monster Kodex-kickstartern)?
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Tack för svar! De är inte alltid så noga med innehållsbeskrivningarna i de där äventyrssamlingarna :)
 

Mork

Veteran
Joined
4 Jul 2015
Messages
154
De här småäventyren eller äventyrsuppslagen som finns att köpa på Äventyrsplatser , som ”Secrets of Yndaros”, ”Symbaroum adventures locations” och ”Ruins of Symbar” – är det helt nytt material eller är det utbrutet material från större moduler? Någon som vet?
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,211
De här småäventyren eller äventyrsuppslagen som finns att köpa på Äventyrsplatser , som ”Secrets of Yndaros”, ”Symbaroum adventures locations” och ”Ruins of Symbar” – är det helt nytt material eller är det utbrutet material från större moduler? Någon som vet?
Äventyrsplatser och Symbaroum adventures locations gissar jag är samma och var delmål i Monsterkodex-kickstartern.
Secrets of Yndaros är samma sak som Stadsäventyr och var på samma vis delmål i kickstartern för Slocknad stjärna.
Ingendera ingår i andra böcker.

Ruins of Symbar gissar jag är ett tillägg som gjorde till kickstartern för Mörkrets moder. Det är mer superkorta fröer till äventyrsplatser. En beskrivning på några paragrafer och en karta.
 
Top