Nekromanti Tisdagslek den 18:e med Hallow's End boss

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Vi tänkte försöka dra igenom så många som möjligt genom Hallow's end bossen the Headles Horsman på tisdag den 18:e.
Hallow's End börjar då och onsdags gruppen tänkte ta tisdagen i akt och hjälpa övriga i gillet som känner för det att få sin epic ring.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,854
Location
Stockholm
lasergreger said:
"Skippas" onsdagsspelet då?
Jag vet inte, men det är mitt »fel« att vi spelar på tisdag då jag måste repa med bandet på onsdag.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Undrade bara för planering av rollspel :gremsmile: Bara det blir spel någon dag i veckan så är i alla fall jag nöjd :gremsmile:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Jag vet inte heller hur övriga känner för att köra 2 dagar. Det jag vet är att Maria och Dante har annat att göra men det är möjligt att vi andra 3 kan spela. Jag kan absolut tänka mig att dra igenom dig och exempelvis Paxen genom några heroics på onsdag om det skulle vara så. Har vi bara en tank så kan jag leka healer med min shammy. Å andra sidan är Håkan på med Evangelyn så har vi ju en healer där så vi kan ju ställa frågan i morgon och se vad folk känner för.
Innan dess vet jag dock inte vad status för ev onsdags spel är.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Jag önskar jag kunde säga att jag kunde hela, men med tanke på gear och ringrostighet så är det nog ingen bra idé att jag helar heroics ännu.

Jag vet inte hur det ser ut på onsdag för mig heller, rollspel hänger just nu lite i luften för min grupp och kan slå ner lite när som (vilket inte brukar vara det normala).

Vi får väl helt enkelt se och kommunicera så gott det går.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Efter 7 åtminstone. Oftast så börjar det väl mellan 19:30 - 20:00, och om jag har fel så får någon vara snäll och rätta mig
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Tack för ett trevligt spel. Synd dock med laggandet som försvårade det hela, men jag tyckte det gick bra ändå
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Jag med hade mycket trevligt. Tydligen så var båda casterringarna från HH det bästa Svampe kan ha enligt MrRobot, bra sk-t helt enkelt :gremsmile:
 
Top