WRNU TIPS: Se över era signaturer

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
En del annat har också gått sönder - många av punktlistorna och referenserna jag hade i mina läsprojekt har gått helt bananer om man tittar närmare.
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
För mig var det bara lösenordet som gick sönder, och jag fick gräva i spamfoldern efter reset-mailet 8)
 

Makaron

Veteran
Joined
6 Sep 2016
Messages
145
För mig var det bara lösenordet som gick sönder, och jag fick gräva i spamfoldern efter reset-mailet 8)
Du fick i alla fall ett reset-mail :p

(Stort tack till admin, som hjälpte mig få tillbaka kontot med en hård reset av lösenordet)
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,562
En relaterad sak som verkat försvinna är möjligheten att sätta en egen titel, precis när jag kommit på en riktigt bra. Faktum var att när jag märkte att forumet var nere var precis när jag tänkte ändra den...

Inte så viktigt i det stora hela, men jag nämner det om ifall att det bara är ett överseende.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
En relaterad sak som verkat försvinna är möjligheten att sätta en egen titel, precis när jag kommit på en riktigt bra. Faktum var att när jag märkte att forumet var nere var precis när jag tänkte ändra den...

Inte så viktigt i det stora hela, men jag nämner det om ifall att det bara är ett överseende.
Jag fick ändra min titel här på nya forumet. Under account settings.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Min signatur känns som att det är en gammal en som plötsligt dykt upp igen, är sjukt nöjd med den dock, lite gymnasistfilosofisk sådär...
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,834
Location
Stockholm
Obs! Signaturerna visas inte i mobilgränssnittet så ni kan ha en jätteblaffig signatur full med trasiga bildlänkar utan att veta om det.

(Som @Ymir t.ex.)
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,226
Location
Örebro
Min signatur var så urbota utdaterad eftersom jag hade saker som "Skriver just nu på...". XD

Tack för påpekandet. :)
 
Top