Nekromanti Tillbaka efter en tids frånvaro

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
Jag har inte haft min dator igång på 1 månad och det har varit riktigt intressant att leva utan.
Jobba jobba jobba med huset har varit ledordet den senaste månaden och kontoret har varit nerpackat i lådor.
Trodde inte att jag skulle få den abstinens som hoppa på mig stundtals, jag menar det är ju bara en månad!

Hur är det med er andra har ni testat att vara utan hemdator en längre tid när ni inte varit på semester?
Inte kunnat surfa eller skriva ner någon rollspels idee bara sådär. Jag har visserligen haft block och penna men jag har haft fullt upp med renoveringen så det har nästan inte blivit något sådant alls
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,536
Location
Rissne
Re: illbaka efter en tids frånvaro

Eh...

Jag fruktar den dag jag blirt tvungen. Tack och lov har jag fyra stationära datorer, en bärbar samt en handdator så oaqvsett vad som händer blir hjag antagligen inte helt datorlös.- Har alltid med mig handdatorn, skulle nog inte kunna fungera utan den.
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
Re: illbaka efter en tids frånvaro

Det kallar jag att vara helgarderad!!
Hoppas du slipper vara utan och slipper utröna hur du skulle fungera då :)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jaaaoo, hade en liten sdåan period när min ddumburk fick för sig att inte vilja funka alls. Det kändes välldigt konstigt får jag säga, då man sköter mycket bakom-spelet-fluff & sådant via dumburken.
Visst så gick dt bra, även om man var lite stressad över att man behövde datan...
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,001
Location
Umeå
Jag minns isoleringen när jag "levde" utan internet under några månader. Det är ingenting jag vill uppleva igen. Att vara utan dator skulle inte gå, den är ju min stereo, min TV, min konsol och förhoppningsvis en snart kommande examen. Men jag har för tillfället fyra datorer i hemmet av varierande kvalitet (och snart en tillkommande Asus EEE hoppas jag!) så jag borde inte behöva vara utan...
 
Top