Nekromanti Tidsfrist

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vad har vi förresten haft för tidsfrist förut på mötena, t.ex. årsmötena och det? Jag vill minnas att vi har diskuterat det förut.

Min tanke var bara den att det vore bra om vi sätter en god friststandard från det att vi går till förslag och votering fram till att beslutet klubbas. På så vis kan vi skapa en standard som alla känner till och som är rättvis rent tidsmässigt så att folk får tid på sig.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Förövrigt tror jag att vi glömt bort att styrelsen krympte rejält vid senaste årsmötet. Jag undersökte saken nu. Styrelsen finns trots allt listad under föreningsfliken på huvudsidan. Nå, alltså, vi uppmanar folk att närvara, men faktiskt så har alla närvarat eftersom styrelsen består av:

Björn Jacobsen (Bunny)
Dan Algstrand (Vän av ordning)
Marcus Persson (Persson)
Jonatan Kilhamn (Pilzeman)
Andreas Sölvebring (solvebring)
Niklas Wistedt (Vitulv)

Med andra ord har krank varit duktigare än han behöver. =) ... Om jag nu inte misstagit mig på hans närvaro på något sätt?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
solvebring said:
Med andra ord har krank varit duktigare än han behöver. =) ... Om jag nu inte misstagit mig på hans närvaro på något sätt?
Mnjä, jag hoppas inte jag sitter i styrelsen för det har jag inte tid med. Men jag svarar reflexmässigt i trådar som dyker upp i mina bevakade forum och som jag tycker att jag har något att säga om. Och jag bevakar föreningsforumet.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
krank said:
solvebring said:
Med andra ord har krank varit duktigare än han behöver. =) ... Om jag nu inte misstagit mig på hans närvaro på något sätt?
Mnjä, jag hoppas inte jag sitter i styrelsen för det har jag inte tid med. Men jag svarar reflexmässigt i trådar som dyker upp i mina bevakade forum och som jag tycker att jag har något att säga om. Och jag bevakar föreningsforumet.
Okej, då stämmer det iaf. =)
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
solvebring said:
Förövrigt tror jag att vi glömt bort att styrelsen krympte rejält vid senaste årsmötet. Jag undersökte saken nu. Styrelsen finns trots allt listad under föreningsfliken på huvudsidan. Nå, alltså, vi uppmanar folk att närvara, men faktiskt så har alla närvarat eftersom styrelsen består av:

Björn Jacobsen (Bunny)
Dan Algstrand (Vän av ordning)
Marcus Persson (Persson)
Jonatan Kilhamn (Pilzeman)
Andreas Sölvebring (solvebring)
Niklas Wistedt (Vitulv)

Alltså hahahahahahahaahhaa! :gremsmile: Smart Solve!
 
Top