PROMOTION Terone som PDF

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Eftersom det har kommit till min kännedom att det finns en efterfrågan har jag gjort mitt gamla spel Terone tillgängligt som pdf, pay-what-you-want på itch.

(Varför fanns det bara som PoD på Lulu innan? Jo, när jag gjorde klart spelet 2007 var intresset för pdf-rollspel, åtminstone på svenska, så lågt. Speciellt om man ville ta betalt. Eventuellt kan jag vid något tillfälle ha haft filen gratis tillgänglig via Kaleidoskops hemsida också, men nu finns den i alla fall sparad lite mer permanent.)
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,392
Ah, sorry det vara bara min jobbdator som inte gillade länken :oops:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
FAQ

Q:
Är det här verkligen korrekt omslag? Bara svartvitt?
A: Nej, men det var den pdf:en jag hade tillgänglig. Jag hade kanske kunnat logga in på Lulu och hämta tryckfilen den vägen, men jag la tjugo minuter på det här, det får räcka. Det faktiska omslaget ser typ likadant ut som titelsidan, fast med en lite bård, titeln i vinrött och bakgrunden dassigt beige.

Q: Varför inga previewsidor?
A: Jag orkade inte. Ladda ner spelet gratis i stället, och återkom och betala något senare om det känns motiverat. :)
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Det sjuka är att jag själv spelar det för första gången nu, 13 år senare, bortsett från enstaka testspel av äventyr för länge sedan. Dessutom som spelare, eftersom Man Mountainman fick lust att spelleda det. Jag har övervägt att skriva något om den märkliga upplevelsen men det har inte blivit av än. Exempelvis att spela med regler som jag skrev, men som någon annan nu gillar mer än jag själv (en kommande ny version kommer att ha helt andra regler). :)
 
Top