WRNU Tack till alla användare

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,449
Location
Stockholm
Hej!

Jag vill rikta ett stort tack till alla användare som gett oss stöd under tiden forumet låg nere för migreringen. Ibland kan jag tro att forumet är helt dött och att jag bara själv är intresserad av att det finns kvar, men alla kommentarer jag fått under de senaste veckorna har verkligen visat att så inte är fallet.

Istället har jag återigen fått bevis på att forumet är en vital plats för ett antal användare, som lägger stor energi och mycket möda på att göra det som forumet bygger på, prata med andra om rollspel.

Det betyder för mig att rollspel.nu inte primärt är en teknisk plattform, utan en gemenskap med rollspelare som använder Internet att prata om sin hobby. Och i dessa tider kan det vara en av de viktigaste rollerna som forumet uppfyller.

Så tack alla!

/Magnus
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,218
Är vi så otydliga?

Jag har kommit hit typ dagligen sedan januari 2001. Skriver inte varje dag, deltar absolut inte i alla trådar, men fy så tomt internet blir utan det här stället.

Tack för att du driver det!
Och själv är jag lite bitter för att jag inte hittade hit förrän 2015 - vad mycket roligare jag kunde haft åren där före 😠. Tänker att det är ett bra betyg.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tack för att Ni har orken att driva detta forum!!
Det här forumet har varit en viktig plattform för mig när man höll på som mest med rollspel!!
 
Top