Nekromanti Svavelvinter och Slaktare små ute som pocket

Brior

Swordsman
Joined
1 Jul 2002
Messages
553
Location
Gävle och Åland
Nu har mina romaner Svavelvinter och Slaktare små kommit i butikerna som pocket för den som tyckte att de inbundna böckerna var för dyra och/eller tunga.
 

Brior

Swordsman
Joined
1 Jul 2002
Messages
553
Location
Gävle och Åland
claes said:
Har ni planer på att ge ut dem som e-böcker?
Jag tror det och har för mig att de redan finns som e-bok hos Apple. Inte riktigt säker utan får fråga förlaget. Det var på tal i alla fall. Jag kan återkomma i saken.
 

claes

Swordsman
Joined
19 Jun 2005
Messages
431
Location
Jönköping
Brior said:
claes said:
Har ni planer på att ge ut dem som e-böcker?
Jag tror det och har för mig att de redan finns som e-bok hos Apple. Inte riktigt säker utan får fråga förlaget. Det var på tal i alla fall. Jag kan återkomma i saken.
Jag skulle vill läsa böckerna på min Kindle så epub- eller mobi-format är det jag är ute efter. Hittade Svavelvinter på AppStore men mina ögon fixar inte att läsa böcker på iPad. Toppen om ni fixar det men annars får jag väl ta fram pocketböckerna :gremsmile:
 

Brior

Swordsman
Joined
1 Jul 2002
Messages
553
Location
Gävle och Åland
claes said:
Jag skulle vill läsa böckerna på min Kindle så epub- eller mobi-format är det jag är ute efter. Hittade Svavelvinter på AppStore men mina ögon fixar inte att läsa böcker på iPad. Toppen om ni fixar det men annars får jag väl ta fram pocketböckerna :gremsmile:
e-böcker är på gång enligt förlaget. De ska släppa ett antal böcker och tar mina i samma svep. Återkommer när det blir dags.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Brior said:
claes said:
Jag skulle vill läsa böckerna på min Kindle så epub- eller mobi-format är det jag är ute efter. Hittade Svavelvinter på AppStore men mina ögon fixar inte att läsa böcker på iPad. Toppen om ni fixar det men annars får jag väl ta fram pocketböckerna :gremsmile:
e-böcker är på gång enligt förlaget. De ska släppa ett antal böcker och tar mina i samma svep. Återkommer när det blir dags.
Coolt. Man får hoppas på riktiga epubs och inte de vedervärdiga Adobe DRM-skyddade, krypterade eböckerna som ibland också (felaktigt) går under namnet epub.

Fast, jag klarar mig nog oavsett. Aldiko, läsaren jag använder på Android, har trots allt stöd för Adobes skit också...
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Brior said:
Nu har mina romaner Svavelvinter och Slaktare små kommit i butikerna som pocket för den som tyckte att de inbundna böckerna var för dyra och/eller tunga.
Gratulerar! Pocket brukar ju innebära en boost till försäljningen så jag önskar dig helt enkelt lycka till. :gremlaugh:
 
Top