Nekromanti [STHLM] Häng och forumsöl imorrn? (5/7)

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Korpa och jag är på semester och har imorgon en sista dag i Stockholm innan vi hoppar på tåget norröver. Det vore jättetrevligt att få träffa lite forumiter! Min tanke är att ge två hålltider:

1) fika på dagen. Klockan 12 träffas vi utanför SFbok, så knatar vi därifrån och hittar ett sjyst fik i närheten. Om någon har förslag på ett fik centralt kan vi träffas där istället. Det skulle väl vara någon festivalgrej på söder, där det nog är trevliga grejer?

2) Mat o.s.v på kvällen. Vid sextiden släntrar vi in på BA på Folkungagatan* för att käka middag. De som vill kan ju jättegärna komma förbi! (* = återigen är jag öppen för förslag)
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Jag är med. Iaf på kvällen. Ang eftermiddag hör jag av mig med kort varsel, jag har ditt nummer.

edit: Fast... Belgien spelar imorgon.. nåväl, får se, det kanske räcker mig att kolla sammanfattingen efteråt.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,220
Location
Stockholm
Hade ju varit jättetrevligt om det inte vore så att jag var ute i Norrtälje hos RasmusL och spelade flumspel :( Det får bli nästa gång!
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Tack för igår! Nu är vi hemkomna i Lulä igen efter ett trevligt avslut på semestern. :)
 
Top