Nekromanti [spotify] Zombies

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Min tur att be om tips för en spotify-spellista. Idén till listan kom efter att jag hört Jonathan Coultrons låt "Re: Your Brains" och idén är som sådan:

En lista med zombierelaterade låtar. Har slängt in ett par låtar redan som ni kan lyssna igenom och förstå temat lite. Har ni några frågor om vad som kan tänkas platsa i listan så ös på bara.

nuff said, here's the list: Zombielist.

/Seinet Wintermute - Sörjer med resten av forumet trots att jag inte hade någon som helst relation till honom.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Ja, sådant... men släng gärna in dina tips. Det finns en anledning till att listan är av typen "Collaborative playlist".

/Seinet Wintermute - Känner att jag tappat bort för mycket genom att inte vara aktiv forumit.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Oh noes! Eller vänta, skall kolla igenom det och se vad jag tycker först. Det som skall finnas där skall väl lämpligtvis vara vandödsmetall snarare än dödsmetall dessutom? :gremwink:

/Seinet Wintermute - Har börjat fundera på att ge upp dagtidsstudierna till förmån för ett liv.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,407
Location
Maastricht
Hey, du gjorde en öppen playlist, då kan du ju inte gå in o ta bort låtar........bara sådär.

hehe Vandödsmetall, den var bra! :gremsmile:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag hade inte tänkt ta bort låtar heller, jag tänker däremot välja ut de jag tycker är bäst och slänga in i en egen stängd spellista. :gremgrin:

/Seinet Wintermute - Kommer dock vara alldeles för lat för att genomföra just det steget.
 

Uppenbart

Veteran
Joined
15 Aug 2010
Messages
26
Location
Är belägen i Västerås.
Seinet said:
Ja, sådant... men släng gärna in dina tips. Det finns en anledning till att listan är av typen "Collaborative playlist".

/Seinet Wintermute - Känner att jag tappat bort för mycket genom att inte vara aktiv forumit.
Nu har jag härjat en aning. Hoppas det passar sig! :gremwink:
 
Top