Nekromanti Spelare sökes till D&D 3ed i Stockholm!!!

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Vi i vår spelargrupp behöver förstärkning av några spelare som kan spela på helgerna. Vi spelar i Stockholm i Faerun och befinner osss för tillfället i Dalelands. Kontakta mig med ett privat meddelande eller svara på detta inlägg så hör jag av mig...........


Caen
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Förklara!

Vilken sorts förstärkning? Magisk, musklig, dyrkande eller sakral assistans? Vilka raser kan det tänka sig att vara, om spelarna boxat på varje gnome de träffat på tills vidare så kanske det är lite syrak att komma där med en gnome fighter, if you get my drift.


Storuggla, begär förklaringar
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Förklara!

Vi behöver fler spelare helt enkelt.

Ras: Valfritt i FRCS eller efter samråd med DM om man vill ha fler raser eller kanske templates. Exempel: Halfling( alla sorter), Dwarf( Alla sorter),Tiefling, Aasimaar, elf( alla sorter inklusive Drow, Moon elf och Sun elf), halforc, Genasi( alla sorter), Gnome(alla sorter), etc

Class: Fighters, paladins, rangers och rogues sökes men det är även intressant med alla andra classes. Man kan ju inte ha för mycket av det goda om man säger så..........


Caen
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,409
Men kära Caen...

*visk visk* Nu är du väl allt på fel forum. Hör inte det här till kontaktannons-forumet. /images/icons/tonguea.gif Nej, mig spelar det faktiskt ingen roll. Du får skriva på vilket forum du vill. Kanske dumt att skriva det här inlägget på Zinscene till exempel.

Hoppas ni hittar många trevliga själar att spela med!
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Men kära Caen...

Tja, jag tänkte mest att jag ska följa traditionen som vissa följer när dom ändå postar på det här forumet D&D -spelargruppsannonser. Det ska bli intressant att se om man kan få några själar att svara.
 
Top