Nekromanti solvebring.se promotar gärna!

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Ja, jag brukar promota saker som har med rollspel och fiction att göra. Detta på solvebring.se.

Saker jag promotar är för närvarande svenska verk som relateras till rollspel och fiction, vilket vill säga spel och fantastisk litteratur. Så, om du vill få ett fint blogginlägg och lite reklam från mina sida, när du släpper ditt spel, din roman, din serie - eller vad det nu kan vara... Så meddela mig. Jag promotar även hemsidor av samma slag. Jag har gjort det med t.ex. FantasyForum och Rollperson.se.

Kort sagt: Kontakta mig och du får lite reklam. Märk dock väl att vi tar det från det här datumet och framåt. Så om du släppte ditt spel för X månader sedan så är det old news och inaktuellt. Låt oss vara väsentliga.

Vill du sedan tacka mig på något sätt så är det frivilligt och upp till dig. Ett länkutbyte vore dock att föredra som minst.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Hur Många läsare har din blogg? Unika läsare och återkommande.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Persson said:
Hur Många läsare har din blogg? Unika läsare och återkommande.
Bra fråga. jag förstår mig inte riktigt på alla de här jävla staplarna och det, men jag har i snitt 10 besök om dagen. Hur många som är återkommande vetefan... Hittar inte det. Har ca 2000 besök sedan februari.

Fast då jag har postat relativt dåligt. Om jag promotar mera innebär det tajtare nyheter och förhoppningsvis fler läsare. Bloggen går ut via Facebook och Twitter. Ska slänga in G+ också.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Är det 10/2000 unika IP adresser? För om det bara är antalet gånger någon har laddat sidan så får man mer reklam av att ändra sin signatur här. Inte för att låta snobbig, men jag tror att du förstår mig och inte tar illa upp.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
unfair said:
Är det 10/2000 unika IP adresser? För om det bara är antalet gånger någon har laddat sidan så får man mer reklam av att ändra sin signatur här. Inte för att låta snobbig, men jag tror att du förstår mig och inte tar illa upp.
Jag hittar inte hur man kan se det ännu. Men jag ska kika närmare på det sen.

Och ja, självklart förstår jag din tanke och åsikt. Och jag håller med. Fast jag jobbar dock för att bloggen ska växa - så i och med promotions uppkommer fler poster, så både jag och verkets upphovsman tjänar på den reklamen. Kort sagt - I'm working on it. Rom byggdes inte på en dag. ...O Om jag tvunget enbart skulle se till dagens statistik, utan framtidsutsikter, kunde jag ju lägga ned bloggen här och nu. :gremwink:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Solve, du måste ju ha en länk i din signatur här. Alltså really. Du skriver ju en massa inlägg, jag hade ingen aning om att du hade den här siten. Ska du promota andra måste du ju promota dig själv!

(I övrigt tycker jag att din site är trevlig)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vimes said:
Solve, du måste ju ha en länk i din signatur här. Alltså really. Du skriver ju en massa inlägg, jag hade ingen aning om att du hade den här siten. Ska du promota andra måste du ju promota dig själv!

(I övrigt tycker jag att din site är trevlig)
Hehe! Bra poäng.

Tack för de positiva orden, förövrigt.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,665
Location
Eslöv
Du kan ändra det till elva besök om dagen nu ^^

Trevlig sida och väldigt bra initiativ.
 
Top